کسانی که از خودروی مگان استفاده می کنند حتما تا به حال به فکر تعویض تسمه تایم مگان افتاده اند. هر خودرویی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که همکاری تمامی این قطعات با هم به بهبود عملکرد کلیه خودرو کمک می کند. هر کدام از قطعات خودرو وظیفه خاصی دارند و خراب شدن هر کدام از آن ها می تواند مشکلاتی را برای ماشین شما به وجود آورد. تسمه تایم نیز از جمله قطعات بسیار مهم و حائز اهمیت در خودرو می باشد که نبود آن می تواند خودرو را دچار مشکلات خیلی زیادی کند.

از این تعویض یا تعمیر تسمه تایم خودرو های مختلف از جمله مگان نیز امروزه از دغدغه های افراد بسیار زیادی می باشد. برای این که با تعویض تسمه تایم مگان و عناوین دیگری مانند علائم پاره شدن تسمه تایم مگان، تعویض تسمه تایم مگان ۲۰۰۰ اتومات، هزینه تعویض تسمه تایم مگان ۲۰۰۰ و ... بیشتر و هر چه بهتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با تعمیرگاه تخصصی مگان بمانید.

تعویض تسمه تایم مگان در تهران

بهتر است قبل از این که درباره ی تعویض تسمه تایم مگان یا علائم پاره شدن تسمه تایم مگان صحبت شود با خود تسمه تایم بیشتر آشنا شوید. تسمه تایم قطعه اس از موتور خودرو می باشد و در داخل پیشرانه قرار دارد. تسمه تایم در واقع میل لنگ خودرو را به سوپاپ ها متصل می کند و وظیفه باز و بست کردن سوپاپ ها و تنظیم این کار را بر عهده دارد. با این کار چهار عمل اصلی موتور یعنی مکش، تراکم، انفجار و تخلیه انجام می شود که در ادامه هر کدام از آن ها به طور مختصری برای شما توضیح داده شده اند.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

مکش: اولین مرحله مکش می باشد. در این مرحله پیستون در داخل سیلندر به پایین می ‌رود و پس از آن سوپاپ هوا باز شده و در نتیجه آن مکش ایجاد می شود.

تراکم: مرحله بعدی را می توان به تراکم اختصاص داد. در این مرحله پیستون که در داخل سیلندر قرار دارد بالا می رود و در طی آن سوپاپ هوا بسته شده و تراکم صورت می پذیرد.

انفجار: از دیگر مراحل مهم در رابطه با تعویض تسمه تایم مگان می توان به انفجار اشاره نمود. در این مرحله شمع جرقه می زند و در نتیجه آن مخلوط سوخت و هوا منفجر می شود و سوپاپ ها نیز باز می شوند.

تخلیه: در آخرین مرحله می توان به عمل تخلیه اشاره کرد. در این مرحله پیستون به سمت بالا می آید و دود از سوپاپ ها خارج می شود.

iranautorepair

بهترین مرکز تعویض تسمه تایم مگان با قطعات اورجینال

تعویض تسمه تایم مگان

علائم پاره شدن تسمه تایم مگان

حال که با تسمه تایم و کارکرد آن به خوبی آشنا شدید بهتر است در مورد علائم پاره شدن تسمه تایم مگان نیز صحبت شود. در ادامه برخی از معروف ترین علائم پاره شدن تسمه تایم که مس تواند شما را مجبور به تعویض تسمه تایم مگان کند به شما معرفی شده اند:

مشکل استارت زدن خودرو: اولین موردی که در رابطه با علائم خرابی تسمه تایم به آن اشاره شده است، مشکلات خودرو هنگام استارت زدن و یا حرکت کردن می باشد. اگر خودروی شما در استارت زدن و یا حرکت کردن مشکلی دارد، این احتمال وجود دارد که تسمه تایم خودروی شما پاره شده باشد که در این صورت بهتر است هر چه سریع تر نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

شنیدن صدا های غیر معمول از داخل موتور: یکی دیگر از علائم معروف در پارگی تسمه تایم مربوط به شنیده شدن صدای غیر معمول از داخل محفظه موتور می باشد. در بسیاری از موارد دیده شده است که شنیدن برخی از صدا های عجیب مانند تیک تیک می تواند نشان دهنده پارگی تسمه تایم خودرو باشد. اگر خودرو ی شما نیز دچار چنین اتفاقی شده است بهتر است تسمه تایم خودروی خود را چک کنید و هر چه سریع تر نسبت به تعویض تسمه تایم مگان اقدام کنید.

روشن شدن چراغ چشمک زن خودرو: آخرین مورد در ارتباط با علائم پاره شدن تسمه تایم مگان که به آن اشاره شده است روشن شدن چراغ چشمک زن موتور می باشد. به طور کلی روشن شدن چراغ چشمک زن موتور نشان دهنده وجود مشکلاتی است که برای خودرو به وجود آمده و ممکن است این مشکل از پارگی تسمه تایم باشد. از این رو می توان نتیجه گرفت که اگر چراغ چشمک زن موتور در خودروی شما روشن شد بهتر است تسمه تایم خودرو را چک کنید.

تعویض تسمه تایم تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

تعویض تسمه تایم مگان ۲۰۰۰

به طور کلی می توان گفت که تعویض تسمه تایم مگان ۲۰۰۰ اتومات یک کار کاملا تخصصی می باشد. از آن جایی که تسمه تایم یک قطعه بسیار حساس در خودرو ی مگان می باشد توصیه ما به شما این است که برای تعویض این قطعه از کارشناسان و متخصصان با تجربه و حرفه ای کمک بگیرید و این کار را به دست هر کسی نسپارید چرا که اگر اشتباهی در این مورد صورت بگیرد می تواند مشکلات متعدد بسیار بیش تری را برای شما به همراه داشته باشد.

هزینه تعویض تسمه تایم مگان

به طور کلی هدف ما از بیان مطالبی مانند تعویض تسمه تایم مگان و عناوین دیگری از جمله علائم پاره شدن تسمه تایم مگان، تعویض تسمه تایم مگان ۲۰۰۰ اتومات، هزینه تعویض تسمه تایم مگان ۲۰۰۰ و ... کمک به شما در جهت آشنایی هر چه بهتر با تسمه تایم و ویژگی هايي که این قطعات دارند بوده است که امیدواریم واریم به اندازه کافی برای شما موثر بوده باشد.

به طور کلی با توجه به وضعیت بازار و مشکلاتی از این قبیل، متاسفاته نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای تعویض تسمه تایم تعیین نمود چرا که دچار تغییرات بسیار زیادی در طی مرور زمان می شود. اما برای اطلاع هر چه بهتر از قیمت آن به شما توصیه می شود که به سایت ایران رنو که یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز خودرویی می باشد مراجعه کنید و سوالات خود را با مشاوران این مجموعه که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، در میان بگذارید تا از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

سوالات متداول

جهت دریافت هزینه تعویض تسمه تایم مگان 1600 با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای رنو می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه رنو تهران تبدیل شود

جهت دریافت هزینه تعویض تسمه تایم مگان 2000 با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اورجینال می باشد.

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
تماس با ایران رنو