تعمیرگاه تخصصی رنو

مرکز تخصصی تعمیر تمامی خودروهای رنو در تهران

تعمیرگاه تخصصی رنو زیرمجموعه تعمیرگاه ایران متخصص در تعمیر تمامی خودروهای رنو می باشد. یکی از خودروهای محبوب در ایران خودروهای کمپانی رنو است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. شما عزیزان برای تعمیر خودرو رنو خود می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و یا با استفاده از فرم نوبت دهی، زمان مراجعه خود به تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران را مشخص کنید.

تعمیرگاه تخصصی رنو

چرا انتخاب iranautorepair

کارشناسان مجرب

متخصصین ایران رنو دارای تخصص از فرانسه می باشند

نوبت دهی آنلاین

با نوبت دهی آنلاین، در زمان صرفه جویی کنید

تنوع خدمات

هر آنچه که برای خودروی خود نیاز دارید

15 سال تجربه

تلفیق تجربه و حرفه برای ارائه بهترین خدمات

خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر گیربکس رنو

یک متن خلاصه برای خدمت تعمیر گیربکس برای کاربر که هیچ گونه ارزش مادی و معنوی ندارد

تعمیر موتور رنو

یک متن خلاصه برای خدمت تعمیر گیربکس برای کاربر که هیچ گونه ارزش مادی و معنوی ندارد

خدمات برق رنو

یک متن خلاصه برای خدمت تعمیر گیربکس برای کاربر که هیچ گونه ارزش مادی و معنوی ندارد

سرویس دوره ای رنو

یک متن خلاصه برای خدمت تعمیر گیربکس برای کاربر که هیچ گونه ارزش مادی و معنوی ندارد

تعمیر جلوبندی رنو

یک متن خلاصه برای خدمت تعمیر گیربکس برای کاربر که هیچ گونه ارزش مادی و معنوی ندارد

سایر خدمات

یک متن خلاصه برای خدمت تعمیر گیربکس برای کاربر که هیچ گونه ارزش مادی و معنوی ندارد

بهترین تعمیرگاه رنو در تهران

تعمیرگاه ایران رنو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در تعمیر خودروهای رنو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد تعمیر خودرو رنو خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تحت نظارت بهترین و باتجربه ترین متخصصین را دارید می توانید به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات زیر با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را کسب کنید.

تعمیرگاه تخصصی رنو

بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه رنو در تهران ایران رنو شامل تعمیرات عمومی و سرویس های دوره ای است. منظور از سرویس های دوره ای، مجموعه کارهای که برای جلوگیری از استهلاک و بالا بردن زمان تعمیر خودرو انجام می شود، است. به طور کلی تعمیرات تخصصی خودروی رنو، شامل تنظیم، تعویض یا چکاب قطعات مختلف خودرو بوده که در قسمت زیر برخی از مواردی که در تعمیرگاه این خودروها صورت می گیرد، بیان شده است.

تعمیرگاه تخصصی ال نود

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه تخصصی مگان

در نظر  داشته باشید خودرو رنو جزو خودروهایی است که براس رویس دوره ای حتما می بایست در زمان های مشخصی به تعمیرگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و از تعمیرکار بخواهید بخش های مختلف آن را بررسی کند. شما عزیزان برای سرویس دوره ای خودرو رنو خود می توانید به تعمیرگاه رنو در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

تعمیر سایر خودروهای وارداتی

فقط یک کلیک تا دریافت خدمات خود خود فاصله دارید

  • تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک و دنده دستی: این ماشین ها معمولا دارای گیربکس اتوماتیک هستند که این قطعات درصورت بروز مشکل، باعث افزایش مصرف سوخت، سختی انتقال نیروی محرکه، بروز مشکلات در رانندگی و افزایش استهلاک خودروی رنو می شوند که در تعمیرگاه های تخصصی رنو سعی می کنند که این مشکلات به طور کامل رفع شود.
  • بررسی و تعمیر انواع جعبه فرمان الکتریکی و هیدرولیکی: یکی از عیب های خودروهای رنو هیدرولیکی، خرابی جعبه فرمان آن ها است. که تعمیر یا تعویض قطعات این قسمت تنها در تعمیرگاه های معتبر یا نمایندگی ها انجام می شود. زیرا، این قطعات به سختی یافت می شوند.
  • تست، بررسی و تعمیر سر سیلندر: سرسیلندر خودروهای رنو معمولا از جنس فلز بوده و خیلی کم پیش می آید که نشتی پیدا کنند و در صورت داشتن مشکل باید کل قطعه تعویض یا تعمیر گردد.
  • تنظیم موتور: تعمیر موتور انواع خودروهای رنو در تعمیرگاه تخصصی آن انجام می شود.

مجموعه خدمات تعمیرگاه رنو در تهران ایران رنو تنها محدود به تعمیرات تخصصی نمی شود و این مجموعه دارای خدمات دیگری نیز می باشد که در ادامه به هریک از آن ها به اختصار اشاره ای خواهیم داشت. در نظر داشته باشید شما عزیزان در صورتی مه تنها یکبار برای تعویض تسمه تایم، تعویض روغن گیرکس و یا تعویض روغن موتور به مجموعه ایران رنو مراجعه کنید، زمان مراجعه بعدی شما از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و دیگر نیازی به یادداشت کردن زمان مراجعه بعدی ندارید.

نوبت خود را آنلاین دریافت کنید

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات ما دارید همین حالا از طریق فرم زیر اقدام نمایید، تکنسین های ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تعمیرگاه رنو

تعمیرگاه رنو در تهران سعی می کند که باکیفیت ترین و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. انتظار شما از یک تعمیرگاه تخصصی چیست؟ یک تعمیرگاه رنو می بایست علاوه بر برطرف کردن ایرادات خودرو شما، گارانتی تعمیر ، بستر ارتباط گیری مناسب با مشتری، تکنسین متخصص، خدمات رسانی عالی، و ... را نیز دارا باشد.تمامی خدماتی که مربوط به خودرو می باشد اعم از سرویس و تعمیر بخش های مختلف خودرو را می توانید در ایران رنو دریافت کنید. 

کمپانی رنو یکی از شرکت های معتبر و موفق در ایران است که قیمت خودروهای آن برای قشر متوسط جامعه قابل قبول بوده و به دلیل کیفیت بالای محصولات طرفداران زیادی دارد. اما تنها خرید خودرو ملاک نیست و برای بهره مندی از آن می بایست در زمینه تعمیر و نگهداری آن نیز کوشا باشید. بهترین راه مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو و دریافت بهترین خدمات می باشد. 

تعمیرگاه رنو تهران

اگر ساکن تهران هستید و یکی از مالکین خودرو برند رنو می باشید قطعا به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی رنو خواهید بود. تنها با کمی تحقیق متوجه می شوید که به راحتی می توانید به تعمیرگاهی متخصص با تجربه مراجعه کنید و مشکل خودرو خود را حل کنید. فرقی نمی کند در کجای تهران باشید با یک سرچ کوتاه می توانید به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کرده و مشکل خودرو را در کوتاه ترین زمان حل کنید.

تعمیر رنو

تعمیر رنو شامل خدمات مختلفی است. در صورتی که می دانید مشکل خودرو از چیست می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید. اما در صورتی که اطلاعاتی در مورد مشکل ایجاد شده ندارید خودرو می بایست توسط متخصصین تعمیر رنو بازدید شود و ایراد خودرو مشخص گردد. برخی از خدماتی که در مرکز تعمیر رنو یعنی ایران رنو ارائه می شود به شرح زیر می باشد: تعمیر گیربکس، تعمیر برق خودرو، تعویض روغن موتور، تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی، تعویض روغن گیربکس، دیاگ اصلی رنو، تعویض تسمه تایم، سرویس دوره ای و ...

بهترین تعمیرگاه رنو در تهران

خودروهای خارجی در ایران طرفدران زیادی دارد اما به دلیل قیمت بالا می بایست تعمیر و نگهداری آن را در نظر داشته باشید. یکی از مقرون به صرفه ترین خودروها، محصولات برند رنو می باشد. بهترین تعمیرگاه رنو در تهران ویژگی های مخصوص به خود را دارد. با توجه به این ویژگی ها می توانید از میان تعمیرگاه های موجود بهترین گزینه را برای سرویس خودرو خود برگزینید. 

تعمیرگاه خوب رنو در تهران

اگر به دنبال تعمیرگاه خوب رنو در تهران هستید در این بخش تا انتها با ما همراه باشید. روش های مختلفی برای یافتن بهترین تعمیرگاه وجود دارد. با پرس و جو می توانید چند گزینه معتبر در زمینه تعمیر خودرو خود را پیدا کنید. همچنین در صورتی که می خواهید به صورت اینترنتی و از طریق سایت تعمیرگاه مناسب خود را پیدا کنید تنها کافیست در گوگل بهترین تعمیرگاه رنو را سرچ کنید و با توجه به نظرات مشتریان گزینه مناسب را انتخاب کنید.

سوالات متداول

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

بهترین تعمیرگاه رنو در تهران کجاست؟

تعمیرگاه تخصصی به تعمیرگاهی گفته می شود که فقط یک برند خاص را تعمیر می کنند و تعمیرکاران آن در زمینه تعمیر خودرو مورد نظر دوره های لازم را گذرانده اند. تعمیرگاه تخصصی رنو نیز صرفا بر روی برند رنو فعالیت می کند. تعمیرگاه های مختلفی در زمینه تعمیر رنو وجود دارد که یکی از بهترین گزینه ها تعمیرگاه ایران رنو می باشد که به دلیل کیفیت کاری بالا و تضمین کاری مورد توجه بسیاری از مشتریان است.

آیا ایران رنو از قطعات اورجینال استفاده می کند؟

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو استفاده می شود اورجینال می باشند و در صورت استفاده از قطعات کپی که به دلیل تحریم قطعات اصلی آن وارد ایران نمی شود، به صاحب خودرو اطلاع داده می شود.

آیا ایران رنو خدمات خود را تضمین می کند؟

تمامی خدماتی که در ایران رنو ارائه می شود به صورت تضمین شده می باشند و در صورتی که پس از دریافت خودرو مجددا با مشکل قبلی مواجه شوید می توانید به ایران رنو مراجعه کنید و خدمات خود را بدون هزینه تکمیل کنید.

برای مراجعه به ایران رنو چکار کنم؟

برای مراجعه به بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران می توانید آدرس را از طریق مسیریاب بلد و یا نشان پیدا کنید و به صورت حضوری در تایم کاری مراجعه کنید. آدرس ایران رنو را می توانید در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو