iranautorepair

تعمیرگاه تخصصی کیا

مرکز تخصصی تعمیر تمامی خودروهای کیا در تهران

تعمیرگاه تخصصی کیا زیرمجموعه تعمیرگاه ایران متخصص در تعمیر تمامی خودروهای کیا می باشد. یکی از خودروهای محبوب در ایران خودروهای کمپانی کیا است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. شما عزیزان برای تعمیر خودرو کیا خود می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و یا با استفاده از فرم نوبت دهی، زمان مراجعه خود به نمایندگی کیا در تهران را مشخص کنید.

تعمیرگاه کیا

تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران
Button
چرا انتخاب ما

کارشناسان مجرب

یک متن ازمایشی برای توضیحات

نوبت دهی آنلاین

با نوبت دهی آنلاین، در زمان صرفه جویی کنید

تنوع خدمات

هر آنچه که برای خودروی خود نیاز دارید

15 سال تجربه

تلفیق تجربه و حرفه برای ارائه بهترین خدمات

خدمات تعمیرگاه تخصصی کیا

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

تعمیر گیربکس

جهت تعمیر گیربکس کیا و یا سرویس آن می توانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران یعنی تعمیرگاه ایران مراجعه کنید.

تعمیر موتور

یکی از تخصصی ترین تعمیرات در زمینه خودرو، تعمیر موتور خودرو می باشد که برای تعمیر موتور خودرو برند کیا خود می توانید به تعمیرگاه کیا در تهران مراجعه کنید.

خدمات برق

شما عزیزان می توانید تمامی خدمات برقی خودرو کیا خود را از تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران دریافت کنید

سرویس دوره ای

سرویس دوره ای کیا یکی از مهم ترین بخش ها در نگهداری از خودرو می باشد. برای سرویس دروه ای خودرو کیا خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی

مهم ترین بخش از خودرو جلوبندی می باشد که برای تعمیر آن می بایست به یک متخصص مراجعه کنید. تعمیرگاه تخصصی کیا آماده ارائه خدمات می باشد

سایر خدمات

شما عزیزان می توانید برای دریافت تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس خودرو خود اعم از تعویض روغن به تعمیرگاه کیا تهران مراجعه کنید.

تعمیرگاه کیا در تهران

چه در صورتی که صاحب خودرو های کیا هستید و به دنبال مرکزی برای نگهداری و تعمیرات خودروتان می گردید و چه قصد خرید خودرو های کیا را دارید و به دنبال جایی هستید که پس از خرید در صورت لزوم و برای انجام سرویس های دوره ای خودرویتان به آنجا مراجعه کنید، بدانید کدام تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران را باید انتخاب کنید.

نمایندگی کیا در تهران با استفاده از قطعات اورجینال شرکت کیا و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت کیا، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی کیا شما می باشد.

بهترین تعمیرگاه تخصصی کیا

اما قبل از صحبت درباره تعمیرگاه تخصصی کیا یا مباحثی مثل تعمیرگاه کیا کادنزا، بهتر است که کمی در مورد خود شرکت کیا بدانیم. کیا موتورز یک شرکت خودروسازی کره‌ای چندملیتی است، که به‌عنوان زیرمجموعه ‌ای از گروه هیوندای موتور که بزرگترین سهام ‌دار آن نیز بشمار می‌ آید، فعالیت میکند. شرکت کیا موتورز، قدیمی ‌ترین خودروساز کره جنوبی محسوب می‌شود. کیا در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد. کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود. در صورتی که صاحب یکی از خودرو های شرکت کیا هستید باید با یکسری از مشخصات یک تعمیرگاه تخصصی کیا خوب آشنا باشید،‌ تا در صورت لزوم خودروی خود را به آنجا ببرید. یکسری از ویژگی های یک تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران خوب که تعمیرگاه ایران همه آن ها را دارا می باشد را در زیر با هم می بینیم.

پرسنل و تعمیرکاران متخصص

اولین پارامتری که یک تعمیرگاه کیا اوپتیما معتبر باید داشته باشد، پرسنل و کادری متخصص است که دارای تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیرات خودرو و به خصوص خودرو های ساخت کیا باشند و بتوانند به آسانی مشکل خودروی شما را تشخیص داده و برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

دادن مشاوره و راهنمایی به مشتری

زمانی که شما برای تعمیر خودروی كيای خود به تعمیرگاه کیا موهاوی یعنی تعمیرگاه تخصصی کیای ایران مراجعه نمایید، وظیفه تعمیرکاران حرفه ای آنجا است که به شما دلایل ایجاد شدن نقص در خودرو و راهکار های پیشگیری از آن را توضیح بدهند و بتواند هزینه ی نهایی تعمیر و تعویض قطعات را تخمین زده و به شما اعلام کنند.

تعویض قطعات دستگاه

پس از شناسایی و تشخیص عیب ایجاد شده در خودرو، تعمیرکاران تعمیرگاه كيا اوپیروس معتبر مثل تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران ایران برای تعویض و یا تعمیر قطعات خودروی شما اقدام خواهند کرد، اگر قرار است قطعه ای تعویض شود وظیفه ی تعمیرکاران تعميرگاه تخصصی کیا این است که از قطعات اصل و اورجینال برای خودری شما استفاده کنند.

پرداخت هزینه معقول

یکی از مهم ترین پارامتراهایی که از نظر مشتری بسیار اهمیت دارد، پرداخت هزینه ی معقول و منطقی پس از تعمیر خودروی می باشد. یک تعمیرگاه کیا ریو خوب باید بتواند هزینه های انجام خدمات را به گونه ای تنظیم کند که پرداخت آن برای مشتری سخت نباشد و باعث رضایت مشتری شود. این ویژگی یکی از ویژگی های اصلی تعمیرگاه تخصصی کیا ایران است.

خوش قول بودن

یک مکانیک خوب همیشه روی حرف و قولی که با صاحب خودرو داده می ماند و تلاش میکند که بد قول نشود. یا اگر به هر دلیلی به زمان مرود نظر نمی رسد، با صاحب خودرو تماس گرفته و  موضوع را اطلاع می دهد تا صاحب خودرو به تعمیرگاه مراجعه نکند. البته تاخیر یک روزه برای کارهای سنگین و یا چند ساعته برای کار های سبک یک عمر طبیعی است و باید صاحب ماشین این موضوع را بپذیرد. خوش قول بودن یکی از ویژگی های اصلی تعمیرکاران تعمیرگاه کیا سورنتوی ایران است.

رعایت ایمنی و استفاده از ابزار مناسب

تعمیرکاران یک تعمیرگاه کیا اسپورتیج خوب ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کنید و از ابزار تخصصی و صحیح استفاده نمائید.

توانایی تشخیص سریع مشکل

در شرایط اقتصادی سختی که در ان قرار داریم مکانیک نباید به مدتی طولانی خودرو خود را در تعمیرگاه به بهانه تشخیص عیب قرار دهد. پس توانایی تشخیص درست و سریع مشکل خودرو اهمیت بسیاری دارد و مکانیک باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، عیب خودرو را تشخیص دهد. تعمیرکاران تعمیرگاه کیا سراتو با سرعتی بالا مشکل خودروی شما را تشخیص می دهند.

تعمیر سایر خودروهای وارداتی

فقط یک کلیک تا خدمت خود فاصله دارید

نوبت خود را آنلاین دریافت کنید

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات ما دارید همین حالا از طریق فرم زیر اقدام نمایید، تکنسین های ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تعمیرگاه کیا در تهران

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که برای افراد صاحب خودرو های کیا وجود دارد، بحث یافتن بهترين تعمیرگاه کیا یا همان بهترین تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران است که به اندازه سایر مطالب اهمیت دارد. به همین خاطر در قسمت پایینی این پاراگراف به یکسری از مهارت ها و تخصص ها، و خدماتی که در یک تعمیرگاه تخصصی کیا مثل تعمیرگاه تخصصی ایرن باید به مشتریان و شما عزیزان ارائه شوند اشاره هایی شده است. برخی از خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی کیا ایران ارائه می شوند عبارت اند از:

  • رفع کوبش.
  • استفاده از قطعات اوریجنال و شرکتی کیا.
  • تعمیرات و تعویض تخصصی قطعات برق.
  • فعال سازی، تعمیر یا تعویض آن ها در صورت نیاز.
  • تعمیر و تعویض کامل موتور.
  • استفاده از مکانیک های چیره دست و متخصصین حرفه ای خودرو های کیا.
  •  استفاده از دیاگ اصلی و اورجینال شرکت کیا.
  • یادآوری و انجام سرویس های دوره ای خودرو.
  • عیب یابی حرفه ای با استفاده از دستگاه CLP
  • .تعویض قطعات مصرفی مثل شمع و تسمه های خودرو.
  • تعویض روغن و روغن هیدرولیک.
  • تعمیر و تعویض فنر ها و کمک فنر ها.
  • میزان کردن فرمان و برطرف کردن مشکلات آن.
  • تعمیر یا تعویض دینام خودرو.
  • عیب یابی و رفع عیب خودرو.
  • تعویض قطعات مصرفی مثل لنت، تسمه تایم، تیه برف پاک کن و... .
  • استفده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت کیا.
  • تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات سیستم برقی خودرو.
  • فعال سازی، تعمیر یا در صورت لزوم تعویض آپشن های خودرو.
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی.
  • استفاده از دیاگ تخصصی و اصلی شرکت کیای کره.
  • تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق.
  • تعمیر یا تعویض گیربکس.

 تعمیرگاه کیا سورنتو

کیا سورنتو خودرویی در کلاس شاسی بلند متوسط که امکانات نسبتا خوبی از نسلهای اول تا جدیدترین مدل های خود داشته است. این خودرو از سال 2002 تا به حال در حال تولید است و با توجه به استقبال خوبی که از آن شده , تولید این خودرو همچنان ادامه دارد. مزایای کیا سورنتو هم عبارت اند از کیفیت ساخت، امکانات رفاهی، آپشن‌هایی بیشتر از سانتافه، بازار دست‌ دوم، ردیف سوم صندلی‌ها، بهبود آپشن‌های‌ استاندارد. معایب کیا سورنتو هم که برای اعمال نگهداری و تعمیراتی آن می توانید به تعمیرگاه کیا سورنتو ایران مراجعه کنید عبارت اند از شتاب، عملکرد، و واردات محدود.

تعمیرگاه کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج که مثل تعمیرگاه کیا سورنتو برای انجام اعمال تعمیراتی آن می توانید به تعمیرگاه کیا اسپورتیج مراجعه نمایید یک خودروی کامپکت کراس‌اوور اس ‌یووی است که از سال ۱۹۹۳ تاکنون توسط شرکت کره‌ای کیا موتورز تولید می‌شود. نسل اول کیا اسپورتیج با کد اتاق SL از سال ۲۰۱۱ به بازارهای جهانی را پیدا کرد و در همین سال توفیق حضور در ایران را نیز به دست آورد. این خودرو به دلیل بهره‌مندی از طراحی ظاهری مدرن، جوان‌پسند و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی، خیلی زود موردتوجه قرار گرفت و توانست فروش بسیار مطلوبی را در کشور تجربه کند.

تعمیرگاه کیا سراتو

کیا سراتو خودرویی است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون تولید شده‌است. این خودرو از نوع خودروهای موتور جلو-محور جلو است. تا امروز ۴ نسل از این خودرو تولید شده‌است. البته این خودرو در بازارهای اروپایی به نام کیا فورته شناخته می‌شود. کیا سراتو، رقیب تویوتا کرولا، هیوندای النترا، هوندا سیویک و مزدا ۳ به حساب می آید که پلتفرم مشترک و شباهاتی با هیوندای النترا دارد. نسل دوم این خودرو در ایران توسط سایپا مونتاژ می گشت در سال ۱۳۹۸ به دلیل تحریم ها تولیدش متوقف گشت. به دلیل وجود تعداد کثیری کیا سراتو در ایران، تعدادی تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو مثل تعمیرگاه کیا اسپورتیج در ایران وجود دارند.

 تعمیرگاه کیا کادنزا

کیا کادنزا که برای تعمیرات و نگهداری های دوره ای آن می توانید به تعمیرگاه کیا کادنزا، یا تعمیرگاه کیا سراتو، یا اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم به تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران مراجعه نمایید. خودرویی است که از سال ۲۰۱۰ ساخت آن در کیا موتورز آغاز شد. موتور مدل ۲۰۱۱ آن دارای موتور ۳٫۵ لیتری می‌باشد که قادر به تولید ۲۹۳ اسب بخار می‌باشد و دارای یک گیربکس ۶ دندهٔ اتوماتیک می‌باشد. این ماشین محور جلو می‌باشد و مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر ۹٫۵ می‌باشد و صفر تا صدی معادل ۶٫۵ به‌طور میانگین دارد. از امکانات رفاهی این ماشین می‌توان به گرم کن و سردکن صندلی‌های جلو و گرم کن صندلی‌های عقب، ماساژر صندلی راننده، موس عقب، گرم کن فرمان، مموری صندلی، پردهٔ عقب برقی پرداخت.

تعمیرگاه کیا اوپتیما

نسل چهارم کیا اپتیما که آن را تحت عنوان کیا اپتیما JF می شناسیم، بین سال ‌های 2015 تا 2020 به تولید رسید و شاهد حضور نسخه‌ های 2016 و 2017 آن در بازار کشور هم بودیم که خب بعد از تحریم صنعت خودروسازی و ممنوعیت واردات خودرو، دیگر شاهد حضور مدل های جدید و یا نسل جدید آن در بازار کشور نبودیم. نسل چهارم کیا اپتیما در حقیقت نسخه فیس لیفت نسل سوم به شمار می رود و تغییرات زیاد آن باعث شد تا آن را نسخه ای کاملا جدید از کیا اپتیما معرفی کنند. کیا اپتیما JF یکی از پرفروش ‌ترین و محبوب ‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران طی چند سال اخیر به شمار می رود، از همین رو شما نیازی به نگرانی بابت وجود تعمیرگاه کیا اوپتیما مثل تعمیرگاه کیا کادنزا ندارید.

 تعمیرگاه کیا موهاوی

زمان که شرکت کیا موهاوی را معرفی کرد و به دلیل نوآوری و بهره‌ مندی از سیستم محرک قدرتمند، توانست رکورد فروش قابل توجهی در بسیاری از کشورها به ثبت برساند موهاوی پس از ورود به بازار ایران هم توانست نظر مصرف‌ کنندگان را به خود جلب کند و طی سال‌ های عرضه میزان فروش قابل توجهی داشته باشد. اما این شاسی‌ بلند به کار خود پایان داده و دیگر به کشور وارد نمی ‌شود تا مدل های موجود در کشور آن تبدیل به یک انتخاب جذاب در بازار خودروهای کارکرده وارداتی شود. مزایای این خوردو که برای انجام هر گونه کار لازم برای آن، می توانید به تعمیرگاه کیا موهاوی یا همان تعمیرگاه کیا اوپتیما ایران مراجعه نمایید عبارت اند از موتور پرقدرت، فضای جادار کابین و... .

تعمیرگاه کیا ریو

ریو خودرویی بود که کیا موتورز آن را سال 2000 میلادی به‌عنوان جایگزین پراید رونمایی کرد. داستان حضور ریو در ایران به سال 83 برمی‌گردد، یعنی زمانی که دو سال از عرضه نسل اول آن می‌گذشت و فیس‌لیفت جدیدی در 2002 رونمایی شده بود. آن روزها تنها تجربه مشتریان ایرانی از محصولات کیا همان پراید بحث‌ برانگیز بود؛ اما کیا که آمد، سبک و سیاق خودروهای شهری تغییر کرد. این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری مناسبی استفاده می‌کرد و آپشن‌های خاصی نداشت ولی دوام و اقتصادی‌بودنش بر شهرت آن افزود. ریو به مدت هفت تا هشت سال، یک‌سره تولید شد و ایام موفقی را تجربه کرداگر که صاحب خودروی کیا ریو هستید  نیازی نیست از بابت تعمیرگاه کیا ریو یا تعمیرگاه کیا موهاوی نگرانی ای داشته باشید.

 تعمیرگاه کیا اپیروس

کیا اپیروس که برای تعمیرات آن می توانید به تعمیرگاه کیا ریو یا همان تعمیرگاه کیا اوپیروس ایران مراجعه نمایید، یک سدان سایز بزرگ لوکس است که در فاصله سال‌های 2002 تا 2010 توسط کیا به تولید می‌رسید. کیا اپیروس برادر ناهمسان هیوندای آزرا محسوب می‌شود که از نظر مشخصات فنی، شباهت‌های زیادی را می‌توان بین این دو خودرو مشاهده کرد. کیا اپیروس طی دوران حیات خود مورد فیس لیفت نیز قرار گرفت و نسخه‌های وارد شده به بازار ایران از نوع پسا فیس لیفت محسوب می‌شوند. در حالی‌که هیوندای آزرا با نگاهی به خودروهای آمریکایی هم‌دوره طراحی شده، طراحان کیا تصمیم گرفتند تا اپیروس را براساس خودروهای لوکس اروپایی طراحی کنند. از این رو نشانه‌هایی از مرسدس بنز، بنتلی و جگوار را می‌توان در طراحی کیا اپیروس مشاهده کرد. عمده نقطه قوت کیا اپیروس در مقایسه با خودروهای جوان‌تری که وارد بازار ایران شده‌اند، پیشرانه شش سیلندر این خودرو است که با هیوندای آزرا مشترک است و شتاب مناسبی را برای کیا اپیروس فراهم می‌کند. کیا اپیروس پس از توقف تولید با کیا کادنزا جایگزین شد.

تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران

هدف از بیان مطالبی مثل مسائلی مثل تعمیرگاه تخصصی کیا، تعمیرگاه کیا اوپتیما، تعمیرگاه تخصصی کیا در تهران، تعمیرگاه کیا موهاوی، تعمیرگاه کیا ریو، تعمیرگاه کیا اوپیروس، تعمیرگاه کیا کادنزا و... تنها این است که به شما کمک شود.پیشنهاد به شما چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و چه برای انجام تعمیرات خودروی کیایتان، اين است كه به تعميرگاه تخصصی ایران مراجعه کنید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو