اگر گیربکس شما به مشکل خورده است و نیاز به تعمیر گیربکس ساندرو در تهران دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ایران رنو همراه باشید.

تعمیر گیربکس ساندرو 

یکی از مهم ترین بخش های خودرو گیربکس آن می باشد که برای تعمیر و نگهداری آن باید توجه ویژه داشته باشید. خرابی کامل گیربکس هزینه های  زیادی را به همراه دارد به همین دلیل لازم است که برای تعمیر و یا سرویس آن به یک تعمیرکار متخصص یا تعمیرگاه تخصصی ساندرو در این زمینه مراجعه کنید.

برخی از نکات مهمی که در مورد نگهداری و تعمیر گیربکس رنو ساندرو باید در نظر داشته باشید به شرح زیر است:

از خودروی خود به عنوان یدک کش استفاده نکنید. بیشترین ضرر در این حالت به گیربکس وارد می شود و ممکن است باعث اکسید شدن و یا سوختن روغن گیرب شما شود و در نتیجه آسیب جدی به جعبه دنده وارد می شود.

سالی یکبار برای سرویس و چک کردن گیربکس به تعمیرگاه مراجعه کنید. بهتر است برای سرویس خودرو از تعمیرگاه های عمومی استفاده نکنید و حتما از تعمیرگاه های تخصصی کمک بگیرید. یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر گیربکس ساندرو در تهران ایران رنو می باشد که در ادامه با این مجموعه آشنا می شوید.

حداقل سالی یکبار به یک مکانیک متخصص در زمینه گیربکس مراجعه کنید تا مواردی مانند نشتی روغن و یا هر وضعیت غیر عادی دیگری را مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این می‌توانید در فواصل زمانی معین سطح روغن گیربکس و رنگ و بوی آن را چک کنید تا از بروز هرگونه ایراد در گیربکس خودرویتان جلوگیری به عمل آورید.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو

ساندرو دارای دو مدل می باشد. هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک به بازار عرضه شده است. گیربکس اتوماتیک بسیار حساس است و هر فرد عمومی نمی تواند آن را تعمیر کرند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. همچنین برای دریافت نوبت تعمیر گیربکس اتومات می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

صفر تا صد وظیفه گیربکس به روی دوش خودش است و نیازی به دخالت راننده در طی مسیر نیست. قطعا اولین تفاوتی که بین اتومبیل‌های اتوماتیک و معمولی مشاهده می‌کنید، جای خالی کلاچ است زیرا در خودرو‌هایی که از گیربکس‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند شما نیازی به کلاچ برای تعویض دنده نخواهید داشت و خود سیستم گیربکس‌ تمام امور را در دست می‌گیرد.

مجموعه دنده های سیاره‌ای قلب گیربکس های اتوماتیک است. این یک قسمت، همه نسبت‌های انتقال دور را که در یک گیربکس اتوماتیک قابل تولید است به وجود می‌آورد. همه قسمت های دیگر که در آنجا هستند به مجموعه دنده‌های سیاره ای کمک می کنند که این کار‌ها را انجام بدهد.

دنده یک:

در دنده یک، دنده خورشیدی کوچک در جهت عقربه‌های ساعت توسط توربین تورک کانورتور چرخانده می‌شود. حامل سیاره ای سعی می‌کند در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخد، اما توسط کلاچ یک طرفه (که تنها مجاز است در جهت عقربه های ساعت بچرخد) نگه داشته می‌شود و دنده رینگی شفت خروجی را می‌چرخاند. دنده کوچک ۳۰ دندانه دارد و دنده رینگی ۷۲ دندانه دارد.

دنده دو:

این گیربکس بعضی قسمت‌ها را هماهنگ می‌کند تا این که نسبت مورد نیاز برای دنده دو را بدست بیاورد. آن شبیه دو مجموعه دنده سیاره‌ای عمل می‌کند که با یک حامل سیاره‌ای مشترک به همدیگر وصل شده‌اند.

در مرحله اول حامل سیاره‌ای، دنده خورشیدی بزرگ را به عنوان دنده رینگی به کار می‌گیرد. بنابراین مرحله اول شامل خورشیدی (دنده خورشیدی کوچکتر) حامل سیاره‌ای و دنده رینگی (دنده خورشیدی بزرگتر) است.

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر گیربکس تومات ساندرو در تهران

هزینه تعمیر گیربکس ساندرو

هزینه های تعمیر و سرویس خودروها از سوی اتحادیه وضع می شود و طبیعتا هزینه تعمیر گیربکس ساندرو را نیز اتحادیه هر ساله مشخص کرده است. برای اطلاع دقیق ریز هزینه تعمیر گیربکس ساندور کافی است که با شماره  09128896509 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. در نظر داشته باشید که این هزینه را میزان خرابی گیربکس خودرو شما تعیین می کند و بدون بررسی خودرو نمی توان هزینه تعمیر را در اختیار مشتریان قرار داد.

برای تعمیر گیربکس ساندرو خود می توانید همین حالا به مجموعه ایران رنو مراجعه کنید.

آدرس: تهران - تهرانپارس - بلوار بابائیانن - خیابان پنجم شیدایی - کوچه هفتم شمالی - پلاک 10

شماره تماس: 09128896509

تعمیر گیربکس تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

مشکلات گیربکس ساندرو اتومات

یکی از مشکلات اصلی گیربکس ساندرو اتومات این است که روغن واسکازین نامناسب برای جعبه دنده استفاده می شود و در نتیجه گیربکس با مشکل مواجه می شود. برای رفع سریع این مشکل و جلوگیری از خرابی دیگر بخش های گیربکس لازم است که در اولین فرصت به یک تعمیرگاه تخصصی مناسب مراجعه کنید که روغن مورد استفاده در آن اصلی باشد.

عدم شناسایی دنده وسط گیربکس اتومات ساندرو یکی از خاصترین مشکلات این گیربکس محسوب میشود. در صورت عدم توانایی گیربکس در شناخت دنده، سلکتور گیربکس آسیب میبیند و باید وضعیت سلامت قطعات گیربکس ساندرو بررسی شود.

ایجاد صدای اضافی در فضای اتاق ماشین یکی از مشکلاتی است که نیازمند باز شدن گیربکس و بررسی قطعات گیربکس ساندرو میباشد. در صورت رفع مشکل در قطعات گیربکس ساندرو صداهای اضافی رفع میشود

علت تقه زدن گیربکس ساندرو اتومات

یکی از مشکلات اصلی ساندرو اتومات تقه زدن آن می باشد. در صورتی که شیر برقی گیربکس ساندرو اتومات دچار مشکل شده باشد سطح روغن گیربکس کاهش پیدا می کند و در نتیجه میان قطعات ماشین روانکاری صورت نمی گیرد. این موضوع باعث تقه زدن گیربکس اتومات ساندرو می شود. اگر با این مشکل مواجه هستید و می خواهید خودرو خود را تعمیر کنید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو