اگر که صاحب خودروی کیا سراتو هستید و یا قصد خرید آن را دارید، باید به فکر یافتن یک تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو هم باشید. همان گونه که مستحضر هستید به علت انحصاری بودن بازار خودرویی کشورمان و ممنوعیت واردات خودرو، خودرو های خارجی زیادی نیستند که در بازار خودرویی ایران مورد استفاده قرار بگیرند و تنها یکسری محدود دربازار خودرویی کشور ما وجود دارند که یکی از بهترین آن ها هم کیا سراتو می باشد. کیا سراتو یک خودروی کره ای است که در ادامه به طور مفصل تری به آن خواهیم پرداخت. برای این که بیشتر با موضوعاتی مثل تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو، تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو شرق تهران، مکانیک سراتو در تهران، تعمیرگاه تخصصی سراتو و... آشنا شوید، در ادامه بحث تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو هم همراه تعمیرگاه تخصصی ایران بمانید.

تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو شرق تهران

بدون فوت وقت به سراغ بحث تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو شرق تهران می رویم و این کار را با صحبت اندکی درباره شرق تهرات آغاز می کنیم. تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر در برآورد سال هزار و چهارصد ویک بالغ بر ۹٬۰۳۹٬۰۰۰ تن جمعیت داشته ‌است و براساس برآورد سال ۲۰۱۸ سازمان ملل متحد، ۳۸مین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا می‌ باشد. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

اما پیش از این که راجع به تعمیرگاه تخصصی شرق تهران صحبت کنیم، این را بدانید که در تهران علاوه بر تقسیمات منطقه‌ای از لحاظ عموم و همچنین ادارات و مراکز دولتی تهران به مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز و نظایر آن تقسیم می‌گردد. شرق تهران هم محدوده ‌ای از تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. شرق تهران یکی از مناطق بسیار پر جمعیت تهران است که در میان جمعیت زیاد آن بسیاری از افراد هستند که به دنبال تعمیرگاه تخصصی سراتو و یافتن تعمیرکار سراتو در تهران هستند. در صورتی که شما هم جز این دست افراد هستید میتوانید برای یافتن تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در شرق تهران، حتما سری هم به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران بزنید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین مرکز تعمیر گیربکس کیا سراتو

اما نمی شود در مورد تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو صحبت کرد اما در مورد خود شرکت کیا چیزی نگفت. کیا موتورز شرکت خودروسازی کره‌ای چندملیتی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای موتور، که بزرگترین سهام‌دار آن نیز به‌شمار می‌آید، فعالیت می‌کند. شرکت کیا موتورز، قدیمی‌ترین خودروساز کره جنوبی محسوب می‌شود. کیا در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد. کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند.

 

تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در تهران

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در تهران

اما نوبتی هم که باشد نوبت آن است که در این قسمت از بحث تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در مورد خود خودروی سراتو صحبت کنیم. سراتو (Kia Cerato) خودرویی است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون تولید شده‌است. این خودرو از نوع خودروهای موتور جلو و محور جلو است. تا امروز ۴ نسل از این خودرو تولید شده‌است. البته این خودرو در بازارهای اروپایی به نام کیا فورته شناخته می‌شود. کیا سراتو، رقیب تویوتا کرولا، هیوندای النترا، هوندا سیویک و مزدا ۳ به حساب می آید که پلتفرم مشترک و شباهاتی با هیوندای النترا دارد. نسل دوم این خودرو در ایران توسط سایپا مونتاژ می گشت در سال ۱۳۹۸ به دلیل تحریم ها تولیدش متوقف گشت سراتو پر فروش ترین خودرو سایپاست و در حال حاضر تولیدش به کل متوقف است.

تعمیرگاه سراتو در تهران

در صورتی که صاحب یکی از خودرو های شرکت کیا به خصوص خودروی کیا سراتو هستید باید با یکسری از مشخصات یک مکانیک سراتو در تهران خوب آشنا باشید،‌ تا در صورت لزوم خودروی خود را به پیش او ببرید. یکسری از ویژگی های یک مکانیک سراتو در تهران خوب که تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در شرق تهران، ایران همه آن ها را دارا می باشد را در زیر با هم می بینیم.

خوش قول بودن: یک مکانیک سراتو در تهران خوب همیشه روی حرف و قولی که با صاحب خودرو داده می ماند و تلاش میکند که بد قول نشود. یا اگر به هر دلیلی به زمان مرود نظر نمی رسد، با صاحب خودرو تماس گرفته و  موضوع را اطلاع می دهد تا صاحب خودرو به تعمیرگاه مراجعه نکند. البته تاخیر یک روزه برای کارهای سنگین و یا چند ساعته برای کار های سبک یک عمر طبیعی است و باید صاحب ماشین این موضوع را بپذیرد. خوش قول بودن یکی از ویژگی های اصلی تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی کیا سراتوی ایران است.

رعایت ایمنی و استفاده از ابزار مناسب: تعمیرکاران یک تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو خوب ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کنید و از ابزار تخصصی و صحیح استفاده نمائید.

توانایی تشخیص سریع مشکل: در شرایط اقتصادی سختی که در ان قرار داریم مکانیک کیا سراتو در تهران نباید به مدتی طولانی خودرو خود را در تعمیرگاه به بهانه تشخیص عیب قرار دهد. پس توانایی تشخیص درست و سریع مشکل خودرو اهمیت بسیاری دارد و مکانیک باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، عیب خودرو را تشخیص دهد. تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی سراتوی ایران با سرعتی بالا مشکل خودروی شما را تشخیص می دهند.

iranautorepair

بهتری تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در تهران

تعمیرگاه تخصصی سراتو

با تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در شرق تهران آشنا شدیم و يكسري موضوعاتی مثل تعمیرکار سراتو در تهران، تعمیرگاه تخصصی سراتو، تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو و... را با هم دیدیم. اما اكنون موضوع مهم تری که در میان است، این بحث که بهترین تعمیرگاه تخصصی سراتو در تهران کجا است؟. باید گفت که برای انجام همه كار هاي خدماتی و تعمیراتی خودرو های کیا مثل همین کیا سراتو، در وهله اول شما نیاز به این دارید که تحقیقات کنید و ببینید که کدام یک از مراکز خودرویی به طور تخصصی و حرفه ای کار تعمیرات خودرو های کیا را انجام می دهد و سپس به آن مراجعه کنید. در صورتی که خدای ناکرده خودروی ساخت شرکت کیایتان به مشکلی خورد، به شما توصیه می شود که برای تعمیر آن یا برای انجام هر گونه سرویس های دوره ای و خدمات خودرویی، خودرویتان را به تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو یعنی تعمیرگاه تخصصی ایران، که به طور کاملا تخصصی و حرفه ای بر روی نگهداری و تعمیرات خودرو های وارداتی مثل خودروهای کیا کار می کنند، ببرید.

مرکز تعمیر تخصصی کیا سراتو در تهران

iranautorepair

سوالات متداول

جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس سراتو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی ایران یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای کیا می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه کیا تهران تبدیل شود

در ابتدا می بایست نوع خودرو شما و ایراد وارد شده مشخص باشد. جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس کیا سراتو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت هزینه تعمیر موتور کیا سراتو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی کیا استفاده می شود اورجینال می باشد.

جهت دریافت هزینه تعمیر جلوبندی سراتو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو