این که بهترین تعمیرگاه تعمیر موتور کیا در کجاست، یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های صاحبین خودرو های کیا می باشد. شرکت های مختلفی وجود دارند که در بازار خودرویی ایران فعالیت می کنند. این خودروسازی ها، هر کدام بر اساس کیفیت خودرو هایشان و سطح خدمات رسانی شان در رده های مختلفی قرار می گیرند، که با توجه به این معیار ها یکی از بهترین شرکت های خودروسازی که پیش از تحریم ها و ممنوع شدن واردات خودروهایش را به بازار ایران عرضه کرده است، شرکت کیا می باشد. اما نکته ای که برای صاحبین خودرو های کیا وجود دارد این است که ممکن است کمی نگران وجود یک تعمیرگاه خوب کیا باشند. در صورتی که شما هم صاحب یکی از خودرو های ساخت شرکت کیا هستید و نگرانی ای از بابت وجود تعمیرگاه تخصصی خودرو های کیا دارید، در ادامه بحث تعمیر موتور کیا هم همراه تعمیرگاه تخصصی کیا باشید تا بیشتر در مورد موضوعاتی مثل تعمیر موتور کیا سورنتو، تعمیر موتور کیا اسپورتیج، تعمیر موتور کیا سراتو و... اطلاعات کسب نمایید.

تعمیر موتور کیا

 با تعمیرگاه کیا در تهران همراه ما باشید. اما قبل از این که در مورد تعمیر موتور کیا کادنزا و... صحبت کنیم، بهتر است کمی با خود شرکت کیا آشنا شویم. شرکت خودروسازی کره ای کیا موتورز در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲/۷۵ میلیون دستگاه خودرو دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد. کیا موتورز زیرمجموعه‌ای ازهیوندای موتور گروپ می باشد. هم اکنون این شرکت خودروسازی ۸ کارخانه تولید خودرو در کشورهای آمریکا، ویتنام، چین، اسلواکی دارا می باشد و دفتر مرکزی آن در سئول واقع شده. هیوندای با داشتن ۳۳٫۹۹ درصد از سهام کیا موتورز بزرگترین سهامدار آن به شمار می رود. شرکت کیا یکی از قدیمی ترین کارخانه تولید خودرو در کره جنوبی به شمار می رود و در سال ۱۹۴۴ از صنعت ساخت مفتول های فلزی و و دوچرخه سازی شروع به کار کرد اما بعدها نام شرکت خود را از «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر داد و وارد بحث ساخت و تولید خودرو شد. در این زمینه کارخانه فورد به کیا کمک کرد و در سال ۱۹۸۶ برخی از مدل های مزدا مانند مزدا فامیلا هم برای بازار داخلی و هم برای بازار خارجی (جهت صادرات) نمود. این مدل‌ها همچنین شامل کیا پراید (بر مبنای مدل مزدا ۱۲۱) و کیا آولا بودند، که در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد اسپایر به فروش رفت. کیا موتورز به فاصله یکسال از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۷ تولید خودروی خود را از ۲۶ دستگاه به ۹۵۰۰۰ دستگاه.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

تعمیر موتور کیا در تهران

همان طور که می دانید خودرو های شرکت کیا موتورز نیز می توانند در طول زمان دچار خرابی شوند، و برای مثال شما محتاج به تعمیر موتور کیا اوپتیما و یا سایر خودرو های ساخت کیا شوید. بدین ترتیب شناخت تعمیرگاه کیا موتورز باعث می شود تا شما دغدغه از این بابت نداشته باشید. امروزه با وجود افزایش خودرو های کیا در خیابان های شهر، طبیعی است که تعمیرگاه های زیادی برای تعمیرات خودرو های این شرکت تاسیس شود. بدین ترتیب شما باید با مراجعه به این مراکز از تعمیرات تخصصی و ویژه این مراکز بهره مند شوید.

نمی شود در مورد تعمیر موتور کیا موهاوی صحبت کرد اما با موتور خودرو آشنا نبود. موتور خودرو، وظیفه ایجاد نیرو و قدرت لازم برای حرکت خودرو را برعهده دارد، شکل، اندازه و روش کار موتورهای نصب شده بر روی خودروها، در درجه اول، بستگی به نوع سوخت مصرفی خودرو دارد. با توجه به اینکه سوخت مصرفی اکثر خودروها بنزین می باشد و در اکثر خودروهای بنزینی از موتور احتراق داخلی استفاده می شود. شناخت بیشتر از هر وسیله‌ مصرفی، در استفاده‌ صحیح و نگهداری بهتر از آن تاثیر زیادی دارد. در این میان، درباره‌ خودرو نیاز به این شناخت بیشتر احساس می‌شود. دانستن و آگاهی درباره‌ قطعات موتور خودرو در شناخت اولیه‌ مشکلات احتمالی آن کمک می‌کند و باعث می‌شود تا هنگام بروز مشکلات مختلف، بهترین و درست‌ترین کار را انجام دهیم.

کسب اطلاعات بیشتر: نمایندگی کیا در تهران

همچنین شناخت موتور ماشین موجب می‌شود تا از انجام کارهایی که به قطعات آسیب وارد می‌کند دوری کرده و اعمالی که طول عمر آن‌ها را بالا می‌برد در پیش بگیریم. یکسری از قسمت های مختلف خودرو ها هم عبارت اند از، بلوک سیلندر، سیلندر، سرسیلندر، واشر، سرسیلندر، بوش سیلندر، واتر پمپ، پیستون، رینگ پیستون، میل لنگ، کارتر، سوپاپ، میل سوپاپ یا میل بادامک، شمع، تسمه تایم، فلایویل، شاتون، فنر، سوپاپ، پمپ روغن، توربو شارژ، سوپر شارژ، موتور، استارت، سوپاپ پی سی وی و... .

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر موتور خودروهای کیا در تهران

تعمیر موتور کیا سورنتو

در مورد تعمیر موتور کیا سورنتو باید گفت که کیا نوع ۳,۵ لیتری را برای بازار ایران در نظر گرفته است که توانایی تولید حداکثر قدرت ۲۷۳ اسب بخار قدرت در دور ۶۳۰۰ و حداکثر گشتاور ۳۴۲ نیوتون متر در دور ۵۰۰۰ را داراست. گیربکس ۶ دنده اتوماتیک و دستی جدید کیا که روی سورنتو نصب شده است مصرف سوخت را تا ۱۲ درصد کاهش می دهد و هماهنگی بیش تری با گشتاور خودرو دارد.

تعمیر موتور کیا اسپورتیج

در مورد تعمیر موتور کیا اسپورتیج و مشخصات آن باید بدانید که موتور 4 سیلندری با گیربکس 6 دنده ای اتومات دارد. محور محرک آن 2 دیفرانسیله است و حجم موتور 2 لیتری دارد. عملکرد فنی حداکثر قدرت اسپورتیج 180 اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن 235 نیوتن متر است. صفر تا صد این خودرو 8.6 ثانیه است که به نسبت یک خودروی شاسی بلند آماری مطلوب به حساب می آید. حداکثر سرعت قابل پیمایش با اسپورتیج 185 کیلومتر بر ساعت است.

تعمیر موتور کیا سراتو

این را در ارتباط با تعمیر موتور کیا سراتو بدانید که یکی از پر تیراژ ترین خودرو های کیا در ایران، خودروی سراتو می باشد. سایپا دو موتور 1.6 لیتری و 2.0 لیتری برای سراتوهای خود در نظر گرفته است که هر دو DOHC MPI و 4 سیلندر 16 سوپاپ هستند. خوشبختانه این موتورهای مونتاژ شده از نظر کشش و کیفیت تفاوت چندانی با نمونه های وارداتی ندارند و باید از شرکت سایپا تشکر کرد که حداقل در این زمینه به خریداران رحم کرده است. برای هر یک از این موتورها دو نوع گیربکس 6 سرعته اتوماتیک یا دستی وجود دارد که نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

 

موتور 1.6 لیتری ضعیف ترین موتور خودرو با 124 اسب بخار قدرت و 156 نیوتن متر گشتاور است و رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون به 11 ثانیه زمان نیاز دارد. موتور 2 لیتری مورد آزمایش ما قادر به تولید 156 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور است که به خودرو اجازه می دهد در کمتر از 10 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت اعلام شده برای کیا سراتو آپشنال 190 کیلومتر در ساعت بود. با تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو همراه ما باشید.

تعمیر موتور تمامی خودروهای کیا در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

تعمیر موتور کیا کادنزا

درباره تعمیر موتور کیا کادنزا هم باید بیان کرد که، خودروی کیا کادنزا مجهز به یک پیشرانه 3.5 لیتری 6 سبلندر است که قادر است نیرویی معادل 290 اسب بخار در 6600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 345 نیوتون متر در 5000 دور در دقیقه تولید و آن را از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک 6 سرعته به چرخ های جلو منتقل نماید. شتاب صفر تا صد این خودرو 7 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به آن دست یابد 230 کیلومتر بر ساعت می باشد. میزان مصرف سوخت این پیشرانه در سیکل ترکیبی معادل 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 اعلام شده است.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا در تهران

تعمیر موتور کیا اوپتیما

اپتیما نسل چهارم نیرویی برابر با ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۹ نیوتن متر گشتاور را از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۴ لیتری چهار سیلندر تزریق مستقیم GDi دریافت می‌کند. این میزان نیرو توسط یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به سوی محور جلو انتقال داده خواهد شد. بهره‌گیری از چنین سامانه فنی سبب شده تا کیا اپتیما ۲۰۱۶-۲۰۱۷ بتواند ظرف مدت زمان ۹.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت این سدان ۱۴۷۵ کیلوگرمی و میانگین مصرف سوخت آن به ترتیب برابر با ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت و ۸.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است. برای تعمیر موتور کیا اوپتیما و تمامی مدل خودرو های ساخت شرکت کیا، می توانید به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید.

تعمیر موتور کیا موهاوی

کیا موهاوی یکی دیگر از خودرو های کیای وارد شده به ایران است که در مورد تعمیر موتور کیا موهاوی و مشخصات آن بهتر است ادامه خط را دنبال کنید. نسخه 6 سیلندر این خودرو از موتور V6 تنفس طبیعی با حجم 3.8 لیتر استفاده می‌کند که با موتور هیوندای جنسیس کوپه، جنسیس سدان و وراکروز یکسان است. این موتور 276 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور دارد. اما موهاوی هشت سیلندر داستان متفاوتی دارد. موتور V8 این خودرو با قدرت 340 اسب بخار و گشتاور 438 نیوتن متر که از طریق گیربکس 6 دنده خودکار به هر دو محور انتقال پیدا می‌کند، موهاوی را تبدیل به یکی از قوی‌ترین اس یو وی‌های بازار کرده است.

سوالات متداول

جهت دریافت هزینه تعمیر انواع خودروهای کیا با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی ایران یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای رنو می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه کیا تهران تبدیل شود

در ابتدا می بایست نوع خودرو شما و ایراد وارد شده مشخص باشد. جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس سراتو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت هزینه تعمیر موتور اوپتیما با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اورجینال می باشد.

جهت دریافت هزینه تعمیر موتور کادنزا با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیر موتور کیا ریو

این سدان جمع‌وجور در بخش فنی به یک پیشرانه 1493 سی‌سی 4 سیلندر مجهز شده که قادر است 98 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 135 نیوتن‌متر در 4500 دور در دقیقه را تولید نماید. پیشرانه 1.5 لیتری این خودرو همچون اغلب محصولات شرکت کیا از استهلاک و مصرف کمی برخوردار است، به‌طوری‌که در یک سیکل ترکیبی تنها حدود 7 لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می‌نماید. کیا ریو یکی از قدیمی ترین خودرو های عرضه شده کیا به ایران می باشد و از بابت تعمیر کیا ریو، نیازی نیست که شما نگرانی ای داشته باشید.

تعمیر موتور کیا اپیروس

امید است مباحث بیان شدن در طی بحث مثل تعمیر کیا سورنتو، تعمیر کیا اسپورتیج و... برای شما مفید بوده باشند. در مورد خوردوی اپیروس هم باید بدانید که اپیروس دارای موتوری با حجم 3778 سی سی می باشد و با جعبه دنده ی اتومات 5 حالته اش طی 7.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 می رساند، همچنین حداکثر سرعت این خودرو 230 کیلومتر بر ساعت می باشد. در نهایت اما باید گفت که چه برای تعمیر موتور کیا اپیروس و چه برای انجام هر گونه کار تعمیراتی و مراقبتی از خودرو های ساخت شرکت کره ای کیا، به شما توصیه می شود که به سایت تعمیرگاه معتبر ایران مراجعه نمایید و خودروی خود را برای انجام تعمیرات به آن جا ببرید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو