یکی از فعالیت های لازم و ضروری برای دارندگان خودرو های ساخت شرکت رنو، تعمیر جلوبندی رنو می باشد. خودرو از بخش  ها و قسمت های مختلف و زیادی تشکیل شده است. این قسمت ها هر کدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و کارکرد درست و صحیح خودرو ها ملزوم کارکرد صحیح و درست تمامی این قسمت ها و قطعات است. یکی از بخش های بسیار مهم و حائز اهمیت هر خودرویی هم، قسمتی نیست به جز جلوبندی خودرو. برای این که در مورد جلوبندی خودرو های مختلف و به ویژه جلوبندی خودرو های رنو و تعمیرات آن ها اطلاعات بیشتری بدست بیاورید، در ادامه بحث تعمیر جلوبندی رنو هم همراه تعمیرگاه تخصصی رنو بمانید تا موضوعاتی مثل تعمیر جلوبندی رنو، تعمیر جلوبندی ال نود، تعمیر جلوبندی مگان، تعمیر جلوبندی مگان 1600، تعمیر جلوبندی مگان 2000، تعمیر جلوبندی داستر، تعمیر جلوبندی ساندرو، تعمیر جلوبندی کولیوس، تعمیر جلوبندی کپچر، مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران و... برای شما عزیزان بیان شوند.

تعمیر جلوبندی رنو

در اولین بخش و اصلی ترین بخش صحبت ها، یعنی تعمیر جلوبندی رنو یا تعمیر جلوبندی داستر بیایید تا کمی در مورد خود شرکت رنو بدانیم. تاریخچه حضور رنو در ایران، به سالهای دور بر می گردد. اولین خودرو رنو در سال ۱۲۹۷ هجری شمسی به ایران وارد شده. اما حضور رنو به عنوان خودروساز در ایران، تاریخی جوان تر دارد. رنو در سال ۱۳۸۱ با امضای قراردادی با سازمان گسترش و نوسازی به ایران آمد تا شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران باشد، از آن به بعد حضور رنو در ایران دچار فراز و نشیب های مختلفی شده است. همچنین برای تعمیر گیربکس رنو در تهران می توانید با تعمیرگاه تخصصی رنو همراه باشید.

اما حال که داریم در مورد تعمیر جلوبندی رنو، یا تعمیر جلوبندی ال نود صحبت می کنیم. بهتر است که کمی تعریف جلوبندی ماشین و یکسری از قسمت های آن را مرور کنیم. جلوبندی خودرو به قسمت جلو و زیرین خودرو گفته می شود که یکی از وظایف آن ایجاد راحتی رانندگی و تعلیق خودرو در هنگام حرکت و رد شدن از سطوح ناهموار می باشد. سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو از قسمت‌های مهم و حیاتی اتومبیل است که باعث حفظ تعادل خودرو در حال حرکت و حتی در حالت سکون میشود. سلامت و عملکرد صحیح سیستم تعلیق خودرو آسایش و راحتی بیشتری را برای سرنشینان اتومبیل به ارمغان می آورد. سیستم جلوبندی خودرو، حرکت را در ناهمواری‌ها، چاله‌ها، پیچ جاده‌ها، دست اندازها و … تسهیل و به عبارتی هندل می کند.

باید این را هم بدانید که بوسیله سیستم جلوبندی و تعلیق، تکان‌ها و لرزش‌هایی که بدلیل گذر از ناهمواری‌های سطح جاده به بدنه خودرو وارد می شود، خنثی شده و تعادل در حرکت خودرو ایجاد میشود. پس با این حساب، قطعاتی که در سیستم تعلیق ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، باید بسیار محکم و مقاوم باشد تا تحمل ضربات وارده را داشته باشد و بتواند بدون آسیب دیدن جدی، اثرات آن را خنثی کند. همچنین زیربندی خودرو نیز به دلیل حفاظت از سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو اهمیت می یابد. اما تفاوت سیستم تعلیق خودرو با جلوبندی ماشين هم در این است که سیستم تعلیق شامل کمک فنرها و چرخ های عقب خودرو نیز می شود اما جلوبندی تنها به قسمت جلوی خودرو اشاره داشته و شامل فرمان و میل فرمان نیز می گردد. یکسری از نشانه هایی که به شما می گویند خودروی رنوی شما به تعمیر جلوبندی رنو یا تعمر جلوبندی مگان نیازمند است عبارت اند از موارد زیر.

سواری خشک و سفت: یکی از علائم نیاز به تعمیر جلوبندی رنو یا تعمیر جلو بندی مگان 1600 این مورد می باشد. در صورتی که با گذشت زمان راحتی رانندگی کردن شما کم شده است و احساس میکنید که ماشین سفت و خشک سواری میدهد، به این معنی است که جلوبندی ماشین و سیستم تعلق آن فرسوده شده است و نیاز به بازبینی و تعمیر و تعویض دارد.

خرابی دستگاه تعلیق: یکی از کارهایی که می تواند خراب بودن جلوبندی ماشين را نشان دهد و از علائمی باشد که به شما میگوید باید برای تعمیر جلوبندی رنو یا تعمیر جلوبندی مگان 2000 اقدام نمایید، این است که به هنگام پارک بودن خودرو، دستان خود را بر روی یک قسمت کاپوت قرار دهید و آن را فشار دهید، و سپس دستان خود را بردارید، اگر در این هنگام بالا و پایین رفتن خودرو بیش از دو یا سه بار باشد، به احتمال زیاد مگان دچار خرابی اجزای جلوبندی است و نیاز به بررسی و احیانا تعمیر و تعویض قطعات دارد، که شما می توانید برای انجام آن به تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید.

روغن زدگی اجزا و قطعات سیستم تعلیق: روغن زدگی و روغنی بودن قطعاتی مانند کمک فنر را می توان از دیگر علائم خرابی جلوبندی برشمرد. بر این اساس، چنانچه پس از وارسی و بررسی قسمت های زیرین ماشین، با ظاهر روغنی و چرب فنر و کمک فنر مواجه شدید، به احتمال بسیاری قوی، سیستم جلوبندی خودرو دچار نقص و ایراد فنی شده است. بنابراین، در اسرع وقت بایستی با مراجعه به یک تعمیرگاه معتبر مثل تعمیرگاه ایران، برای تعمیر جلوبندی رنو یا تعمیر جلوبندی ساندرو اقدام نمود و درصدد رفع ایراد و مشکل به وجود آمده برآمد.

تعمیر جلوبندی رنو

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

تعمیر جلوبندی ال نود

در مورد تعمیر جلوبندی رنو، تعمیر جلوبندی کپچر، یا همان تعمیر جلوبندی ال نود و در مورد این خودرو باید گفت که درست است که تندر 90 هیچ بویی از ظرافت و زیبایی نبرده و با پلاسیتک‌های خشک کابین و صندلی‌های نیمکت‌مانند و آپشن‌های حداقلی، حس چندان خوشایندی به سرنشینان منتقل نمیکند اما با این حال ویژگی‌هایی دارد که آنرا قابل احترام میکند. در واقع سوال اصلی این است که چطور خودرویی با این همه ویژگی منفی موفق شده این تعداد طرفدار برای خودش دست و پا کند و پاسخ این سوال در یک واژه ساده یعنی "کیفیت" خلاصه میشود. البته اینجا منظور ما از کیفیت استفاده از چرم و جیر و چوب و اینجور چیزها نیست بلکه داریم در مورد کیفیت فنی و استهلاک پایین قطعات صحبت میکنیم

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر جلوبندی خودروهای رنو در تهران

تعمیر جلوبندی رنو

تعمیر جلوبندی مگان

تولید رنو مگان با پیشرانه 1.6 لیتری از سال 1387 و با پیشرانه 2.0 لیتری نیز از سال 1388 در ایران آغاز شد و با افت و خیزهای متعددی تا اواخر 1393 ادامه داشت. مگان 1600 مونتاژی در ابتدا فقط تیپ E1 داشت اما از سال 1390 تیپ E2 آن نیز با تجهیزاتی بیشتر تحویل مشتریانش شد که شیشه بالابر برقی، آینه‌های برقی، مه‌شکن جلو، صندلی دوتکه عقب، سی‌دی پلیر از جمله این تجهیزات هستند. مگان 2000 نیز صرف‌نظر از برتری فنی، در امکانات فقط در سنسور باران، ترمز EBD و تهویه اتوماتش با مگان 1600 متفاوت است. همچنین تعداد انگشت‌شماری از مگان‌های E2 با آپشن‌هایی موسوم به سفارش مدیران و تنها با بدنه سفید یا زیتونی (برای مگان 1600) و بدنه قرمز روانه بازار شدند که همگی مجهز به رینگ‌های آلومینیومی (مشابه مگان 2000)، ترمزهای EBD، فیلتر هوای کابین و شیشه دودی بودند. شما برای تعمیر جلوبندی رنو مگان، یا همان تعمیر جلوبندی مگان می توانید به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید.

تعمیر جلوبندی تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

تعمیر جلوبندی مگان 1600

تعمیر جلوبندی رنو مگان، یا همان تعمیر جلوبندی مگان 1600 به مانند تعمیر جلوبندی کولیوس نیست و به دو صورت تعمیر جلوبندی مگان 1600 و تعمیر جلوبندی مگان 2000 صورت می گیرد که در این بخش در مورد مدل 1600 آن صحبت خواهد شد. تفاوت اصلی این دو مدل در این است که پیشرانه مگان 6/1 لیتری، اشتراکات زیادی با پیشرانه تندر 90 دارد و فقط به دلیل برخی تفاوت‌ها در برنامه پردازشگر مرکزی و زمان‌بندی سوپاپ و... اندکی قدرتمندتر ظاهر می‌شود. از مشخصات این موتور می توان به سیستم انتقال قدرت ۵ دنده دستی، ۴ سیلندر حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی، قدرت موتور ۱۱۵ اسب بخاری و... اشاره کرد.

 تعمیر جلوبندی مگان 2000

اما حال که تا اینجا یعنی تعمیر جلوبندی رنو آمده ایم، بد نیست که پیش از صحبت درباره مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران و تعمیر جلوبندی رنو مگان 2000، یا همان تعمیر جلوبندی مگان 2000 کمی در مورد مشخصات این خودرو بدانیم. خودروی رنو مگان 2000 هم یک خودروی فرانسوی و ساخت شرکت رنو است که دارای مشخصاتی مثل موتور 4 سیلندر، توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 191 نیوتون متر گشتاور، دیفرانسیل جلو بودن، گیربکس 4 دنده ای اتوماتیک AL4، حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد 9.4 ثانیه ای، مصرف ترکیبی 7.8 لیتری در هر صد کیلیومتر، ترمز ضد قفل یا ABS، سیستم توزیع نیروی ترمز، جعبه فرمان برقی، حجم باک 60 لیتری و... است.

سوالات متداول

جهت دریافت هزینه تعمیر جلوبندی مگان 1600 با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای رنو می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه رنو تهران تبدیل شود

در ابتدا می بایست نوع خودرو شما و ایراد وارد شده مشخص باشد. جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس رنو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت هزینه تعمیر جلوبندی مگان 2000 با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اورجینال می باشد.

جهت دریافت هزینه تعمیر ال نود با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیر جلوبندی داستر

رنو داستر یا داچیا داستر خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ توسط شرکت داچیا رومانی و رنو فرانسه طراحی گردیده‌است و در داچیا در رومانی و رنو هند و رنو برزیل و روسیه و کلمبیا و اندونزی تولید گردیده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو محور جلو، و خودرو چهار چرخ محرک بوده، طول نسل اول آن در حالت طبیعی ۴٬۳۱۵ میلیمتر است. سیستم جعبه‌دنده آن ۶ دنده به صورت دستی یا ۵ دنده خودکار می‌باشد. این خودرو همانند تندر ۹۰ و رنو ساندرو، در بازارهایی که نام رنو از داچیا معتبرتر و شناخته شده تر است با نام رنو عرضه می‌شود. اما در بازارهایی که هم داچیا و هم رنو به رسمیت از سوی مردم شناخته شده با نام داچیا عرضه می‌شود. این خودرو نیز همانند لوگان و ساندرو با پلت فرم بی۰ داچیا عرضه می‌شود که محصول گروه رنو نیسان است و بر روی نیسان جوک هم به کار رفته‌است. رنو داستر در دو نوع تک و دو دیفرانسیل از سوی نگین خودرو در ایران به فروش می‌رسید و هر دو مدل با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شد. در صورتی که روزی نیاز به تعمیر جلوبندی رنو داستر یا تعمیر جلوبندی داستر پیدا کردید، می توانید به مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران سایت تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه فرمایید.

تعمیر جلوبندی کولیوس

در مورد تعمیر جلوبندی رنو کولیوس یا همان تعمیر جلوبندی کولیوس، و در کل در مورد این خودرو این را بدانید که نسل دوم رنو کولیوس هرچند همان پیشرانه نسل سابقش را در سینه دارد اما با این حال یکی از مهم‌ترین محصولات تولید شده پس از ادغام رنو-نیسان است. رنو در این مدل، زبان طراحی جدید و جذابش را با پلت‌فرم فنی پرفروش نیسان ایکس‌تریل ترکیب کرده است و ماحصل آن، خودرویی است که از سال 2017 همزمان با عرضه جهانی به کشورمان نیز وارد شده و بسیار بیشتر از نسل قبلش، مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفته است. حال باید دید که در شرایط فعلی، مشتریان تا چه حد تمایل‌شان را به خریدن این کراس‌اور دو رگه فرانسوی ژاپنی حفظ می‌کنند.

تعمیر جلوبندی رنو در تهران

تعمیر جلوبندی رنو در تهران

 تعمیر جلوبندی کپچر

کپچر که برای تعمیر جلوبندی رنو کپچر یا همان تعمیر جلوبندی کپچر آن می توانید به مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران ایران مراجعه نمایید، یک هاچ‌بک‌کراس‌ جمع و جور با خصلت‌های اقتصادی (البته منظورمان اقتصادی با معیارهای جهانی است) به حساب می‌آید و در نتیجه با مشکلاتی مثل کمبود برخی امکانات جانبی و خشکی متریال داخل اتاق روبرو است، همچنین از نظر توانایی‌های حرکتی هم یارای رقابت با خودروهایی نظیر پژو 2008، سیتروئن C3 و حتی بسیاری از رقبای هم‌قیمت چینی‌ خود را ندارد، اما با این وجود به لطف کیفیت فنی مناسب، ارگونومی مطلوب، مصرف سوخت پایین و قابلیت‌های حرکتی کافی، قادر است در قالب یک محصول کارآمد بخصوص در داخل شهر به ایفای نقش بپردازد و برای جوانان و خانم‌ها کارآمد ظاهر شود.

 تعمیر جلوبندی ساندرو

هشت سال بعد از اینکه رنو لوگان با نام تندر۹۰ و ال۹۰ به ایران رسید، نسخه هاچبک آن نیز وارد بازار شد. رنو ساندرو یکی از خودروهای اقتصادی و ارزان‌قیمت در بازارهای جهانی است که توسط داچیا، یکی از زیرمجموعه‌های رنو تولید می‌شود. این خودرو هاچبک روی پلتفرم تندر ساخته شده، با این حال ۲ سانتیمتر فاصله محوری کوتاه‌تری دارد. از نظر ظاهری هم نسل اول ساندرو طراحی ظاهری بهتری از برادر صندوقدار خود پیدا کرده و یک مدل کراس از آن نیز با نام ساندرو استپ وی همزمان به بازار ایران رسیده است. این هاچبک را می‌توان با گیربکس اتومات و دستی خرید.تولید نسل اول ساندرو در ایران، سال ۹۸ به دلیل تحریم‌ها متوقف شد، در حالی که عرضه نسل سوم آن به بازارهای جهانی از سال ۲۰۲۰ میلادی (۱۳۹۹ شمسی) شروع شده و یکی از پرفروش‌ترین خودروها در اسپانیا و کشورهای شمال آفریقا است. تعمیر جلوبندی رنو ساندرو یا تعمیر جلوبندی ساندرو یکی از کارهایی است که می توان برای انجام آن به مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران مراجعه کرد.

تعمیر جلوبندی رنو در تهران

تعمیر جلوبندی رنو در تهران

مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران

مباحثی در طول مقاله تعمیر جلوبندی رنو بیان شدند مثل تعمیر جلوبندی رنو، تعمیر جلوبندی ال نود، تعمیر جلوبندی مگان، تعمیر جلوبندی مگان 1600، تعمیر جلوبندی مگان 2000، تعمیر جلوبندی داستر، تعمیر جلوبندی ساندرو، تعمیر جلوبندی کولیوس، تعمیر جلوبندی کپچر، مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران و...  که امیدواریم برای شما کاربردی بوده باشند. تا به امروز انواع خودرو‌های رنو وارد بازار ایران شده است که به علت کیفیت خوب این ماشین ها فروش آنها نیز زیاد بوده است. به خاطر میزان نیاز خریداران این خودرو ها به یک تعمیرگاه تخصصی رنو خوب و حرفه ای مجموعه تعمیرگاه تخصصی ایران چند وقتی است که شروع به فعالیت کرده است و با در دست داشتن یک تیم مجرب و با تمام امکانات روز جهان، آماده است به صورت تخصصی خودرو های شما را تعمیر کند. برای مشاهده خدمات و راه های تماس با متخصصین تعمیرگاه ایران، به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران که یک مرکز تعمیر جلوبندی رنو تهران هم هست، مراجعه فرمایید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو