تعمیر جلوبندی ماشین

مرکز تخصصی تعمیر جلوبندی تمامی خودروهای وارداتی

تعمیر جلوبندی خودرو به وضعیت فنی خودرو و کمک به بهبود عملکرد آن کمک می کند و باید در اولویت همه ی افرادی قرار بگیرد که به فکر مراقبت از ماشین خود هستند. در صورتی که دارای خودرو خارجی می باشید و قصد تعمیر جلوبندی ماشین خود را دارید با تعمیرگاه ایران همراه ما باشید.

تعمیرگاه تخصصی خودرو

کلیک کنید

فقط یک کلیک تا خدمت خود فاصله دارید

تعمیر جلوبندی ماشین در تهران

تعمیر جلوبندی ماشین در تهران همان طور که گفته شد باید توسط افراد متخصص و کارشناسان مربوطه انجام شود. همچنین یکی از سوالات پر تکراری که در بین افراد به وجود می آید این است که هر چند وقت یک بار باید نسبت به تعمیر جلوبندی خودرو اقدام شود. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است هر سه ماه یک بار، جلوبندی خودرو ی خود را بررسی کرده و کاملا عیب یابی کنید به طوری که از سالم بودن آن اطمینان لازم را حاصل فرمایید. اما اگر هر کدام از علائم خرابی جلوبندی خودرو برای شما اتفاق افتاد، بهتر است هر چه سریع تر نسبت به تعمیر جلوبندی خودرو اقدام کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر در آینده نشوید و از طرفی دیگر قطعات جلوبندی خودرو شما آسیب کم تری ببینند.

چرا انتخاب ما

کارشناسان مجرب

یک متن ازمایشی برای توضیحات

نوبت دهی آنلاین

با نوبت دهی آنلاین، در زمان صرفه جویی کنید

تنوع خدمات

هر آنچه که برای خودروی خود نیاز دارید

15 سال تجربه

تلفیق تجربه و حرفه برای ارائه بهترین خدمات

تعمیر جلوبندی ماشین

مورد بعدی در رابطه با تعمیر جلوبندی ماشین می باشد. حال که با تعمیر جلوبندی خودرو و اجزای آن آشنا شدید، بهتر است بدانید که علائم خرابی شدن جلوبندی چه علائمی هستند. دانستن علائم خرابی جلوبندی می تواند به ما در آسیب شناسایی قطعات آن کمک کرده و نسبت به تعمیر تخصصی جلوبندی ماشین دقت بیشتری داشته باشیم. به طور کلی این علائم عبارتند از:

لرزش فرمان: یکی از معروف ترین مواردی که جزو علائم خرابی جلوبندی خودرو می باشد، لرزش فرمان است. اگر در هنگام رانندگی با خودرو ی خود، متوجه لرزش فرمان و یا کشیده شده فرمان به سمتی دیگر شدید، ممکن است یکی از قطعات جلوبندی ماشین شما دچار مشکل شده باشد. البته این مورد می تواند به دلیل اختلال در زاویه تایر ها نیز باشد. از این رو اگر چنین مشکلاتی برای خودرو ی شما به وجود آمد بهتر است هز چه سریع تر نسبت به تعمیر جلوبندی خودرو اقدام کنید.

روغنی شدن قطعات جلوبندی ماشین: مورد دیگری که از علائم خرابی شدن جلوبندی خودرو می توان به آن اشاره کرد، روغنی شدن قطعات جلوبندی خودرو می باشد. اگر قطعاتی مانند فنر ها و کمک فنر ها در جلوبندی ماشین، روغنی باشند به دلیل نشت مایع در آن ها می باشد که در این صورت بهتر است هر چه سریع تر نسبت تعمیر جلوبندی خودرو اقدام نمایید.

رانندگی سفت و خشک: از دیگر علائم خرابی جلوبندی خودرو رانندگی خشک و سفت می باشد. در صورتی که رانندگی در خودرو ی شما خشک و سفت باشد، این موضوع می تواند نشان دهنده مشکلی در جلوبندی خودرو و وجود مشکلاتی در یکی از قطعات آن باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیرگاه تخصصی کیا

 ایجاد صدا های غیر عادی در هنگام عبور از موانع: مورد بعدی در رابطه با تعمیر جلوبندی خودرو ایجاد صداهای غیر عادی از خودرو در هنگام عبور از پوانع می باشد. وجود صدا های غیر عادی می تواند نشان دهنده خرابی برخی از قطعات جلوبندی باشد که از جمله این صدا ها می توان به شنیده شدن صدای سوت از چرخ ها، شنیده شدن صدای تق تق و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. در صورت شنیده شدن صدا هایی از این قبیل بهتر است هر چه سریع تر نسبت تعمیر جلوبندی ماشین در تهران اقدام کنید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه های تعمیر هنگفت دیگری نشوید.

خرابی دستگاه تعلیق ماشین: آخرین موردی که در مورد تعمیر جلوبندی خودرو به آن اشاره شده است خرابی دستگاه تعلیق می باشد. دستگاه تعلیق وظیفه حفظ تعادل خودرو و جلو گیری از چپ شدن خودرو را بر عهده دارد. برای اطلاع از خراب بودن دستگاه تعلیق می توانید هنگامی که خودرو ی خود را پارک کرده اید و خودرو در حالت ساکن است، دست خود را بر روی خودرو بفشارید. اگر پس از این اتفاق خودرو چندین بار بالا و پایین شد به این معنی است که دستگاه تعلیق ماشین خراب می باشد و باید برای تعمیر جلوبندی خودرو اقدام کنید.

خدمات iranautorepair

برخی از خدمات مربوط به خودروهای وارداتی

تعمیر تخصصی جلوبندی ماشین

تعمیر تخصصی جلوبندی ماشین شامل موارد زیادی می شود. به طور کلی می توان گفت که تعمیر جلوبندی خودرو باید در ابتدا توسط روش های عیب یابی جلوبندی خودرو تشخیص داده شود. با عنوان مثال یکی از روش های عیب یابی جلوبندی ماشین، توجه به علائم خرابی قطعات جلوبندی می باشد. همان طور که قبلا اشاره شد هر کدام از قطعات جلوبندی خودرو دارای علائم خرابی خاصی هستند که شما می توانید بد توجه به این علائم، جلوبندی خودرو ی خود را عیب یابی کنید و از آن مطلع شوید. یکی دیگر از روش های عیب یابی تعمیر جلوبندی خودرو، بازدید خودرو توسط کارشناسان و متخصصان می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیرگاه تخصصی رنو

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که از آن جایی که تعمیر جلوبندی خودرو، یکی از کار های تخصصی می باشد بهتر است این کار حتما توسط کارشناسان انجام شود چرا که اگر اشتباهی در این کار صورت بگیرد می تواند هزینه های تعمیر دیگری را در بر داشته باشد. همچنین استفاده از دستگاه عیب یابی نیز می تواند به عیب یابی جلوبندی ماشین کمک زیادی کند. این دستگاه ها اغلب در مراکز معاینه فنی وجود دارند و به این صورت عمل می کنند که با تست کردن آن ها بر روی خودرو، می توان به راحتی جلوبندی خودرو ی خود را عیب یابی کرده و نسبت به تعمیر جلوبندی خودرو اقدام کرد.

تعمیر جلوبندی ماشین خارجی

امید است مطالب بیان شده در طی بحث تعمیر جلوبندی خودرو و عناوین دیگری از جمله تعمیر جلوبندی ماشین، تعمیر تخصصی جلوبندی ماشین، تعمیر جلوبندی ماشین در تهران، تعمیر جلوبندی ماشین خارجی و ... به اندازه کافی برای شما مفید بوده و در بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات شما درباره ی جلوبندی خودرو و اجرای آن موثر بوده باشد. اگر به دنبال تعمیر جلوبندی ماشین خارجی هستید به شما توصیه می شود که به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران که یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز خودرویی در تهران می باشد مراجعه کنید و سوالات خود را با مشاوران این مجموعه در میان بگذارید تا از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

نوبت خود را آنلاین دریافت کنید

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات ما دارید همین حالا از طریق فرم زیر اقدام نمایید، تکنسین های ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تعمیر تخصصی جلوبندی ماشین در تهران

همان طور که شما هم می دانید، خودرو ها امروزه نقش بسیار زیادی در زندگی انسان ها دارند. به طوری که با وجود این خودرو ها حمل و نقل انسان ها راحت تر و آسان تر شده است و علاوه بر این موارد خیلی از افراد هستند که شغل آن ها نیز وابسته به خودرو های آن ها می باشد. از این رو می توان نتیجه گرفت خودرو ها تاثیر زیادی در زندگی روزمره ما دارند و یا به عبارتی دیگر به یک بخش جدا نشدنی از زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند.

این موضوع باعث شده است که مراقبت کردن از اجزای مختلف خودرو نیز از دغدغه های اصلی اکثر افراد باشد. یکی از مهم ترین بخش های تعمیر خودرو، تعمیر جلوبندی خودرو می باشد. اگر می خواهید با تعمیر جلوبندی خودرو و عناوین دیگری از جمله تعمیر جلوبندی ماشین، تعمیر تخصصی جلوبندی ماشین، تعمیر جلوبندی ماشین در تهران، تعمیر جلوبندی ماشین خارجی و ... بیشتر و هر چه بهتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با سایت تعمیرگاه تخصصی ایران بمانید.

تعمیرگاه تخصصی جلوبندی خودرو

پیش از آن که درباره ی تعمیر جلوبندی خودرو صحبت شود بهتر است با خود جلوبندی و اجزای آن بیشتر آشنا شوید. به طور کلی جلو بندی خودرو را به مجموعه ای از قطعات می گویند که وظیفه تعلیق ماشین را در هنگام عبور از پیچ ها و دست انداز ها بر عهده دارند. جلوبندی ماشین از قطعات مختلف د بسیار زیادی تشکیل شده است که کارکرد و همکاری همه ی این قطعات با یکدیگر می تواند عملکرد جلوبندی را توصیف کنید. در ادامه به معرفی قطعات جلوبندی خودرو و همچنین علائم خرابی هر کدام از آن ها پرداخته شده است:

رام: اولین مورد از انواع قطعات جلوبندی خودرو را می توان به رام اختصاص داد. رام قطعه ای است که دو سر آن به شاسی خودرو متصل می شود به طوری که دیگر قطعات جلو بندی نیز توسط رام به اتاق متصل می شوند و در تعمیر جلوبندی خودرو نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا می کند.

طبق: طبق ها به قطعاتی گفته می شوند که سیستم تعلیق خودرو را به شاسی ماشین متصل می کنند و نقش بسیار مهمی در جلو بندی خودرو ایفا می کنند. شکل ظاهری طبق ها شبیه به یک بازو می باشد که به وسیله یک گوی و کاسه به چرخ های خودرو متصل می شود و همچنین به وسیله بوش به شاسی خودرو متصل می شود. همچنین بهتر است بدانید که خراب بودن طبق می تواند علائم زیادی داشته باشد که به عنوان مثال می توان گفت یکی از علائم خرابی طبق ها، شنیده شدن صدای تق تق یا جیر جیر می باشد.

فنر: از دیگر قطعات مهم و بسیار تاثیر گذار در جلوبندی خودرو که در تعمیر جلوبندی خودرو نیز نقش زیادی دارد، فنر ها هستند. فنر ها قطعه ای در جلوبندی خودرو هستند که وزن اتاق خودرو بر روی آن ها قرار می گیرد و به این دلیل که قابلیت ارتجاعی دارند، بیشترین ضربات در هنگام حرکت خودرو در جاده ها بر روی فنر ها اتفاق می افتد.

کمک فنر: یکی دیگر از قطعات بسیار مهم و حیاتی در جلوبندی خودرو را می توان به کمک فنر ها اختصاص داد. همان طور که از نام کمک فنر ها نیز می توان تشخیص داد، این قطعات به فنر ها کمک می کنند. به طوری که یک سر آن به سیستم تعلیق و یک سر دیگر آن به شاسی خودرو متصل می شود و سبب افزایش و یا کاهش طول فنر خودرو می شود. کمک فنر ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به کمک فنر های اهرمی، کمک فنر های تلسکوپی، کمک فنر های گازی، کمک فنر های هیدرولیکی یا روغنی اشاره کرد. کمک فنر ها نیز می توانند علائم خرابی زیادی داشته باشند و ما را مجبور به تعمیر جلوبندی خودرو کنند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

فرسودگی چرخ های خودرو.

شیرجه زدن خودرو به سمت جلو هنگامی که ترمز گرفته می شود.

هنگامی که یک سمت خودرو خوابیدگی داشته باشد.

بالا و پایین شدن دائم چرخ های خودرو در سطوح مختلف.

شنیده شدن صدای تق در هنگام عبور ماشین از دست انداز ها.

سیبک: مورد بعدی در رابطه با انواع قطعات مهم و بسیار حائز اهمیت، سیبک ها می باشند. این قطعه ها در تعمیر جلوبندی خودرو نیز نقش بسیار زیادی دارند. سیبک ها قطعه های می باشند که وظیفه چرخیدن چرخ های خودرو و همچنین متصل کردن سیستم تعلیق به چرخ های خودرو می باشد. این قطعه ها از یک طرف به طبق های ماشین و از طرفی دیگر به چرخ های خودرو متصل می باشند. به زبان ساده تر می توان گفت که فرمان خودرو به هر طرفی بچرخد، سیبک های ماشین نیز به همان طرف می چرخد.

سیبک ها نیز مانند دیگر قطعات خودرو علائم خرابی دارند که از جمله این علائم می توان به لرزش فرمان در هنگام چرخاندن فرمان و یا شروع حرکت خودرو، باز نگشتن فرمان خودرو پس از چرخش آن، کاهش یافتن میزان فرمان پذیری ماشین، شنیده شدن صدا های تق تق وقتی که خودرو از دست انداز ها عبور می کند، انحراف خودرو به یک سمت در هنگام حرکت کردن و ... اشاره کرد که بهتر است پس از وجود هر کدام از این علائم ها، نسبت به تعمیر جلوبندی خودرو به خصوص قطعه سیبک اقدام کنید.

میل تعادل: آخرین مورد در رابطه با تعمیر جلوبندی خودرو که یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی دیگر در خودرو نیز می باشد، میل تعادل یا میل موج گیر می باشد. همان طور که از نام این قطعات نیز مشخص است، میل تعادل به تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن آن کمک می کند. به طوری که این قطعات وظیفه تقسیم نیرو میان چرخ های خودرو در هنگام حرکت را بر عهده دارد. از علائم خرابی میل تعادل یا میل موج گیر می توان به لرزش فرمان و یا شنیده شدن صدای تق تق در هنگام چرخاندن فرمان و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو