مرکز تعویض روغن گیربکس ال 90 دستی و اتومات کجاست؟ بهترین زمان تعویض کی است و از چه روغنی برای تعویض روغن گیربکس خودروهای رنو استفاده کنیم؟ رنو در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و این کمپانی خودروهای مختلفی را وارد بازار ایران کرده است. به همین دلیل تعمیرگاه های مختلفی برای سرویس و تعمیر برند رنو ایجاد شده است. 

شرکت رنو برای تعویض روغن گیربکس و یا سرویس دوره ای زمان خاصی را در نظر گرفته است که با رسیدن موعد می بایست به تعمیرگاه تخصصی ال90 مراجعه کنید. تعویض روغن گیربکس ال 90 را می توانید در تعمیرگاه ایران رنو با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام دهید.

روغن گیربکس چیست؟

روغن گیربکس به مایعی روان گفته می شود که برای قطعات متحرک گیربکس استفاده می شود. این روغن میان قطعات گیربکس حرکت کرده و از داغ شدن و یا بهم سابیدنشان جلوگیری می کند. حال در صورتی که از زمان تعویض این روغن بگذرد و روغن استفاده شده بسوزد می تواند باعث خرابی قطعات و داغ شدن خودرو گردد که در نتیجه هزینه های بسیار زیادی را برای صاحب خودرو به همراه دارد.

تماس جهت دریافت نوبت از ایران رنو: 09128896509

زمان تعویض روغن گیربکس ال 90 دستی

زمان تعویض روغن گیربکس ال 90 دستی معمولا در خودروهای مختلف بین 50 هزار تا 100 هزار کیلومتر یکبار لازم است تا روغن گیربکس را تعویض کرد. در برخی خودروها که برا کار در شرایط سخت هستند و تحت فشار زیادی قرار دارند ممکن است هر 30 هزار کیلومتر لازم شود روغن گیربکس را تعویض کنید. از آنجایی که این عدد برای هر مدل خودرو می تواند متفاوت باشد برای دانستن آن می توانید به دفترچه راهنمای خودرو رجوع کنید.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

زمان تعویض روغن گیربکس ال 90 اتومات

زمان تعویض روغن گیربکس ال 90 اتومات متفاوت است. در گیربکس های اتومات معمولا روغن گیربکس را باید در هر 60 هزار کیلومتر تعویض کرد اما این عدد در برخی خودروها تا 100 هزار کیلومتر نیز می رسد. زودتر تعویض کردن روغن گیربکس ایرادی ندارد و اگر هزینه مهم نباشد می توانید همیشه زودتر از موعد روغن را تعویض کنید. توصیه مهندسین ایران رنو این است که روغن گیربکس ال نود اتومات را در هر 50 هزار کیلیومتر تعویض کنید تا مشکلی به بار نیاورد.

روغن گیربکس مناسب ال نود چیست؟

توصیه مهندسین تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به شما ال نود سواران عزیز استفاده از روغن گیربکس الف اورجینال است اما متاسفانه در سال های اخیر به دلیل تحریم های وارده روغن گیربکس الف اصلی در بازار داخلی موجود نمی باشد بنابراین این مجموعه تخصصی به شما ال نود سواران پیشنهاد می کند از روغن گیربکس ادینول است که تصویر آن ها را مشاهده می کنید.

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر گیربکس ال نود در تهران

تعویض روغن گیربکس ال 90 در تهران

نحوه تعویض روغن گیربکس ال نود اتومات

روغن گیربکس مایعی است که در این قطعه و دیفرانسیل مورد استفاده قرار می گیرد. در این روغن ترکیباتی وجود دارد که می تواند از قطعات مختلف مانند چرخ دنده در برابر فشار مضاعف محافظت به عمل آورد. همچنین سبب روان تر کار کردن گیربکس و بهبود راندمان آن خواهد شد. خودروهایی که به موقع روغن گیربکس آن ها تعویض می شود از طول عمر بالاتری برخوردار هستند زیرا با مشکلاتی از جمله داغ شدگی بیش از حد گیربکس و ایجاد سروصدای مزاحم مواجه نیستند. اگر با نحوه تعویض روغن گیربکس ال 90 اتوماتیک آشنا نیستید ادامه مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

دستگاه های مختلفی به منظور تعویض روغن گیربکس وجود دارند که می توانند که روش های گوناگونی استفاده می کنند. این دستگاه ها شامل دستی و اتوماتیک هستند. استفاده از دستگاه مورد نظر بر اساس نوع خودروی شما نیز تعیین می شود. توصیه می کنیم تعویض روغن گیربکس را خودتان انجام ندهید بلکه از تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران بخواهید تا این کار حساس را برای شما انجام دهند.

مطالعه بیشتر: علل خرابی گیربکس ال نود

آیا تعویض روغن گیربکس اتوماتیک به روش دستی امکان پذیر است؟

تعویض روغن گیربکس به روش دستی امکان ناپذیر است، حتما باید از دستگاه مخصوص برای این کار استفاده کرد. اگر بخواهید روغن گیربکس اتوماتیک را به روش دستی عوض کنید فقط می تواند روغن درون کارتر را تعویض کنید. روغنی که درون کارتر وجود دارد نیمی از کل روغن گیربکس محسوب می شود. تعمیرگاه تخصصی ال 90 تهران با استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های اتوماتیک قادر به ارائه خدماتی از جمله تعویض روغن گیربکس است.به طور مثال شما می توانید تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان را نیز در این تعمیر گاه انجام دهید.

بهترین مرکز تعویض روغن گیربکس ال نود در تهران

در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در شرق تهران می توانید با خیال راحت برای تعمیر و سرویس خودرو ال نود خود مراجعه کنید. همانطور که می دانید گیربکس از بخش های اصلی خودرو است که حتما در مورد سرویس و تعمیر آن می بایست دقت کنید و زمانبندی لازم را رعایت کنید. تیم ایران رنو همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. برای دریافت خدمات با ایران رنو تماس بگیرید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو