تعمیرگاه تخصصی داستر, وبلاگ

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران
نمایندگی داستر در تهران

اگر که صاحب خودروی داستری هستید و به دنبال نمایندگی داستر در تهران هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. یکی از خودرو های شرکت رنو که یک کراس اور شهری در مدل تک دیفرانسیل و یک کراس اور تقریبا آفرودی در مدل دو دیفرانسیل می باشد، خودروی رنو داستر که با نام ساندرو داستر هم شناخته می شود است. اما رنو داستر هم درست به مانند تمامی خودرو ها در دنیا، نیاز به مراقبت و انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای به خصوص دارد. به همین خاطر به شمایی که صاحب این خودرو هستید توصیه می شود که مثلا اگر ساکن شرق تهران هستید، به دنبال یک تعمیرگاه رنو داستر در تهران شرق معتبر باشید.

نمایندگی داستر در تهران

بهتر است که کمی در مورد خود خودروی داستر بدانیم. از میان خودروهای اقتصادی داچیا، که همگی با استفاده از پلت‌فرم لوگان شکل گرفته‌اند، داستر تنها محصول با توانایی آفرود و در عین حال از ارزان‌ترین خودروهای کراس‌اور جهان است. سال 2014 واردات این مدل در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل به کشورمان آغاز شد. مدل دو دیفرانسیل داستر نیز از 2016 در ایران قابل خریداری بود. داستر همچنین برای مدل 2016 فیس‌لیفت بیسار مختصری را تجربه کرد که عمده تغییراتش در گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب و طراحی مجدد جلوپنجره و سپرها خلاصه می‌شدند. اگر که به دنبال یک نمایندگی داستر در تهران شرق خوب میگردید، توصیه می شود که حتما به سایت ایران رنو هم سری بزنید.

اشتراک فنی پیشرانه و جعبه‌دنده با رنو مگان باعث شده تا داستر به‌رغم تجهیزات اندک و طراحی ساده‌اش اما از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار باشد به‌ویژه در نسخه 4WD که از این جهت بسیاری از رقبای هم‌قیمتش را پشت‌سر می‌گذارد. داسترهای نیوفیس نگین خودرو، در تیپ‌ SE یا فول و همچنین در تیپ PE یا نیمه فول به کشورمان آمدند. تشخیص این دو تیپ از یکدیگر، کار سختی نیست که تنها بشود از طریق نمایندگی داستر در تهران غرب آن را انجام داد. در تیپ PE قاب آینه‌ها مشکی است و سپرها، رکاب جانبی و باربند نیز همرنگ بدنه نبوده و از جنس فایبرگلاس هستند. ضمن اینکه تیپ PE رینگ‌های فولادی دارد. به لحاظ امکانات نیز تیپ PE دو آپشن مهم یعنی «کروزکنترل» و «کنترل پایداری» را ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گیربکس داستر

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در غرب تهران

یک نمایندگی داستر در تهران غرب خوب باید یکسری خدمات مشخصی را به شما ارائه دهد. خدماتی که یک نمایندگی رنو داستر در تهران شرق خوب باید به شما ارائه ‌دهد عبارتند از مواردی که در زیر آن ها را می بینیم.

 تعمیر و نگهداری موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم برقی، سیستم ترمز و سایر قطعات خودرو.

سرویس دوره‌ای و تعویض روغن، فیلتر، شمع، تسمه تایم و سایر مواد مصرفی.

عیب‌یابی و تشخیص مشکلات با دستگاه‌های پیشرفته و مجهز.

شستشو و تمیزکاری خودرو با استفاده از مواد و تجهیزات مناسب.

ارائه قطعات اصلی و مجاز با گارانتی و قیمت مناسب.

نمایندگی داستر در شرق تهران

برای این که تشخیص دهید کدام نمایندگی، در دسته نمایندگی داستردر تهران شرق خوب قرار می گیرد، یکسری نشانه ها وجود دارند. نشانه‌های یک نمایندگی داستر در تهران شمال خوب را در زیر باهم مشاهده می کنیم.

داشتن مجوز رسمی برای ارائه خدمات به مشتریان داشتن کادری متخصص، مجرب و آموزش‌دیده در زمینه تعمیر و نگهداری خودروهای رنو داستر.

داشتن فضای مناسب و تجهیزات کامل و مدرن برای انجام خدمات با کیفیت بالا.

داشتن سیستم نوبت‌دهی آنلاین و تلفنی برای رفاه حال مشتریان.

داشتن سیستم پیگیری و ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده.

داشتن امکانات جانبی مانند پارکینگ، اینترنت، کافی‌شاپ، اتاق انتظار و … برای ایجاد فضای راحت و دلنشین برای مشتریان.

بیشتر بخوانید: تعمیر موتور داستر

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در جنوب تهران

یکسری از خصیصه هایی که یک نمایندگی داستر در تهران جنوب باید آن ها را به شما مشتریان شان ارائه بدهند هم در بخش زیرین این پاراگراف گردآوری شده اند.

خوش قول بودن: یک مکانیک خوب همیشه روی حرف و قولی که با صاحب خودرو داده می ماند و تلاش میکند که بد قول نشود. یا اگر به هر دلیلی به زمان مورد نظر نمی رسد، با صاحب خودرو تماس گرفته و  موضوع را اطلاع می دهد تا صاحب خودرو به تعمیرگاه مراجعه نکند. البته تاخیر یک روزه برای کارهای سنگین و یا چند ساعته برای کار های سبک یک عمر طبیعی است و باید صاحب ماشین این موضوع را بپذیرد..

رعایت ایمنی و استفاده از ابزار مناسب: تعمیرکاران یک تعمیرگاه خوب ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کنید و از ابزار تخصصی و صحیح استفاده نمائید.

توانایی تشخیص سریع مشکل: در شرایط اقتصادی سختی که در ان قرار داریم مکانیک نباید به مدتی طولانی خودرو خود را در تعمیرگاه به بهانه تشخیص عیب قرار دهد. پس توانایی تشخیص درست و سریع مشکل خودرو اهمیت بسیاری دارد و مکانیک باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، عیب خودرو را تشخیص دهد.

نمایندگی داستر در شمال تهران

در نهایت پیشنهاد به شما چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و چه برای انجام تعمیرات خودروی داستر یا رنویتان، اين است كه به نمایندگی داستر در تهران شمال یعنی تعميرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید. زیرا تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی داستر شما می باشد.

برای دریافت نوبت تماس بگیرید: 09128896509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *