خدمات

تعمیرگاه نیسان جوک

تعمیرگاه نیسان جوک

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین تعمیرگاه نیسان جوک در تهران هستید و تخصص و تجربه برای شما اولویت اصلی است می توانید با ایران اتوریپیر همراه باشید. iranautorepair یکی از تعمیرگاه های متخصص در تهران می باشد که با حضور نیروهای کارآزموده و تلفیق تجربه و تخصص توانسته خدمات باکیفیتی را به دارندگان نیسان جوک ارائه دهد. تعمیرات تخصصی نیسان جوک در تخصص این مجموعه می باشد.

نیسان جوک یک خودرو کوچک اسپرت می باشد که به دلیل ظاهر خاص آن از بقیه متمایزتر می باشد. در میان کراس اوورهای کوچک این خودرو یک گزینه خاص محسوب می شود. کراس اوورهای دیگری مانند هوندا HR-V، شورولت تراکس، فیات ۵۰۰X، جیپ رنگید و مزدا CX-3 جریان اصلی هستند. اما جوک با نگرش خود فروش خوبی دارد. رقابت آن را شاید بتوان بیشتر در هیوندای ولستر سه در یا حتی کیا سول دید. یا اگر مزدا MX-5 می خواهید اما به هاچ بک نیاز دارید، ممکن است به یک جوک نگاه کنید.

تعمیرگاه نیسان جوک

خوشبختانه وجود تعمیرگاه های متخصصی مانند iranautorepair در تهران باعث شده است که دیگر نگران خرابی خودرو خود نباشید چرا که با سرویس منظم می توانید مانع از خرابی قطعات اصلی خودرو خوذ باشید. شرایط اقتصادی در حال حاضر باعث شده است که خرید خودرو خارجی سخت باشد و به همین دلیل هر فردی که دارای خودرو خارجی می باشد در زمینه تعمیر و نگهداری از آن بسیار حساس باشد. تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران با ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. توجه داشته باشید که عدم تشخیص درست ایرادات خودرو شما باعث می شود که علاوه اینکه مشکل رفع نمی شود هزینه تعمیر دوچندان می شود. نیسان جوک به دلیل مزایا و عملکرد خوبی که دارد به یکی از محبوب ترین خودروهای بازار تبدیل شده است.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

نگاهی کلی به خودرو نیسان جوک

نیسان جوک یک خودروی شهری کوچک و مناسب برای استفاده در شهرها است. با طراحی جذاب و شیک، این خودرو با موتورهای بنزینی و دیزلی در دسترس است و می توانید برای انتخاب موتوری که به نیاز شما بیشتر می خورد، از آن استفاده کنید. همچنین، نیسان جوک با قابلیت های پیشرفته ای مانند سیستم های ایمنی، صندلی های گرم و سرد، سیستم صوتی پیشرفته و سیستم های اطلاعات و سرگرمی مجهز شده است.

با این خودرو، شما می توانید رانندگی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید. به علاوه، نیسان جوک به دلیل اندازه کوچک خود، به راحتی در محل های پارکینگ شهری قابل پارک شدن است. در کل، نیسان جوک یک خودروی مناسب برای شهرنشینان است که به دنبال یک خودروی کوچک، جذاب و با امکانات پیشرفته هستند. تعمیرگاه نیسان جوک آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

اطلاعات فنی خودرو نیسان جوک

نام خودرونیسان جوک
کلاس بدنهکراس اوور
سال تولید2011
کشور سازندهژاپن
سیستم تنفستوربوشارژ
سیستم انتقال نیرودو دیفرانسیل
نوع جعبه دندهCVT XTronic
حجم موتور4 لیتر
حداکثر توان190 اسب بخار
حداکثر سرعت200 کیلومتر برساعت
شتاب صفر تا صد8.4 ثانیه
مصرف ترکیبی6 الی 10.5 در هر 100 کیلومتر

 

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر نیسان جوک در تهران

نقاط قوت نیسان جوک

  • چهره زیبا و متفاوت
  • ارزش بالای خرید نسبت به قیمت
  • بازار دست دوم بسیار خوب
  • کیفیت ساخت بالای خودروی ژاپنی
  • ایمنی بسیار مناسب
  • فرمان‌پذیری بسیار عالی

نقاط ضعف نیسان جوک

  • فضای کابین کوچک
  • ترمز عقب کاسه‌ای
  • سیستم تعلیق نسبتا خشک
  • عملکرد فنی نسبتا پایین در مدل‌های بدون توربو

تعمیر موتور نیسان جوک در تهران

موتور نیسان جوک میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور، یاتاقان زدن، ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود. برای تعمیر موتور نیسان جوک بهتر است ابتدا تعمیرگاه نیسان جوک با تجربه بالا را پیدا کنید. تعمیرگاه تخصصی ایران اتوریپیر با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد. همچنین، توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیر تخصصی نیسان جوک در iranautorepair

iranautorepair

تعمیر گیربکس نیسان جوک

گیربکس مهم ترین بخش خودرو است و خرابی آن می تواند باعث خرابی در کل خودرو شود و در نتیجه هزینه های هنگفتی را به همراه دارد. پس بهتر است به محض دیدن نشانه های خرابی گیربکس نیسان جوک حتما به تعمیرگاه نیسان جوک مراجعه کنید و مشکل را حل کنید. بدین ترتیب می توانید هزینه های تعمیر و نگهداری از خودرو را کاهش دهید. برای تعمیر گیربکس نیسان جوک می توانید به ایران اتوریپیر مراجعه کنید.

تعمیر برق نیسان جوک در تهران

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو نیسان جوک با بهترین کیفیت در ایران اتوریپیر انجام می شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها، بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

اگر به دنبال تعمیر کردن خودرو خود هستید و تعمیرگاه نیسان جوک در تهران را نمی شناسید می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ایران اتوریپیر استفاده کنید. این مجموعه با حضور نیروهای باتجربه و کار آزموده خدمات مورد نظر شما را به بهترین شکل ارائه می دهد. تعمیرات تخصصی نیسان جوک در تهران تخصص ماست.

هزینه تعمیر نیسان جوک

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای نیسان جوک شما پیش آمده باشد، به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر نیسان جوک ارائه کرد. همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو، میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد. مجموعه iranautorepair تعمیرگاه نیسان جوک در تهران در کنار شماست‌ 

 

سوالات متداول

جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی ایران اتوریپیر یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای نیسان می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه رنو تهران تبدیل شود

در ابتدا می بایست نوع خودرو شما و ایراد وارد شده مشخص باشد. جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس اتومات با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اورجینال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *