تعمیر گیربکس ال نود در تهران یکی از خدماتی است که مورد نیاز بسیاری از افراد، و به خصوص کسانی که صاحب خودروی ال نود دستی یا اتومات هستند می باشد. خودروی ال نود یکی از قدیمی ترین و ماندگار ترین خودروهای خارجی موجود در بازار ایران می باشد که از اواسط دهه هشتادم شمسی تا اواخر ده نود شمسی تولید آن ادامه داشت. خودروی ال نود علا رقم ظاهر نه چندان زیبا اما به دلیل کیفیت بالای خود، از طرفداران زیادی در ایران دارد و بسیاری از افراد اکنون صاحب مدل های نو و یا کارکرده آن هستند.

اگر صاحب خودروی ال نودی هستید و یا اگر که به دنبال این هستید که این خودرو را خریداری کنید، بهتر است با موضوعاتی که در طی بحث، یعنی بحث تعمیر گیربکس ال نود در تهران، مثل مباحثی همچون تعمیر گیربکس ال نود در تهران، تعمیرگاه تخصصی رنو، تعمیر گیربکس ال 90 دنده ای، تعمیر گیربکس اتومات ال 90، هزینه تعمیر گیربکس ال نود و... بیان می شوند هم، همراه سایت ایران اتو ریپیر تعمیرگاه تخصصی ماشین بمانید.

تعمیر گیربکس ال نود

اما نمی شود در مورد تعمیر گیربکس ال نود در تهران صحبت کرد ولی در مورد خود گیربکس چیزی ندانست. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد گیربکس یکی از اصلی ترین اجزای وسایل نقلیه می باشد. ارزش آن به قدری است که شاید بتوانیم با موتور در یک جایگاه قرارش دهیم. دو دلیل برای اهمیت بالای گیر بکس وجود دارد. اول آنکه هر موتوری دور محدودی داراست و بیشتر از آن نمی تواند کار بکند و نکته دوم گشتاور معینی است که هر موتور با حداکثر دور خود می تواند تولید بکند. گیربکس ها که درزبان فارسی معادل آن “جعبه دنده “می باشد بخش هایی از خودرو هستند که بعد از موتور قرار می گیرند و می توان با کم و زیاد کردن بوسیله مکانیزم داخل گیربکس، گشتاور مورد نیاز دستگاه را بدست آورد.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

در مورد گیربکس های اتوماتیک در بحث تعمیر گیربکس ال نود در تهران هم باید عنوان کرد که گیربکس های اتوماتیک همان طور که از نامشان مشخص است دنده را به صورت خودکار تغییر می دهند. این سیستم ها دیگر نیازی به پدال کلاچ نداشته و رانندگی راحت تری به دنبال خواهند آورد. در این سیستم ها خودرو در زمان درجا کار کردن نیاز به خلاص شدن ندارد. به همین دلیل اندکی مصرف سوخت در این زمان بیشتر از گیربکس های دستی است. البته در حرکت با سرعت های بالا میزان مصرف سوخت به شدت کاهش یافته و مقرون به صرفه خواهد بود. تعداد بالایی از خودرو های رنو وجود داردند که از گیربکس اتوماتیک بهره می برند.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس مگان در تهران

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر گیربکس خودروهای رنو در تهران

انواع گیربکس ال نود

به جرات می توان گفت که پر استفاده ترین خودروی ساخت رنو در کشور ما، خودروی ال نود می باشد. از همین رو لازم است که برای احتیاط یک مرکز تعمیرگاه گیربکس که کار تعمیر گیربکس ال نود در تهران را هم انجام می دهد را در نظر داشته باشید. این خودرو به دو صورت دستی و اتومات به بازار ایران عرضه شده که گیربکس دستی آن مدل JHQ و JH3 می باشد و گیربکس اتوماتیکی که در این خودرو استفاده شده است از نوع AL4 بوده و دارای 4 دنده برای حرکت به سمت جلو و یک دنده برای حرکت به عقب است. در بخش پایینی یکسری از انواع گیربکس ال نود که برای تعمیر گیربکس رنو در تهران آن ها به صورت تخصصی می توانید به سایت معتبر تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید را با هم می بینیم.

تعمیر گیربکس ال 90 دنده ای

یکی از نکاتی که در مورد تعمیر گیربکس ال نود در تهران و پرداخت هزینه تعمیر گیربکس ال نود باید بدانید، این است که دو مدل گیربکس وجود دارد که بر روی ال نود هایی که در ایران هستند، به کار رفته است، یکی JQ3 که مدل قدیمی گیربکس ال ۹۰ است و دیگر تولید نمی شود، و یکی JHQ که مدل جدید گیربکس ال ۹۰ در بحث تعمیر گیربکس ال 90 دنده ای است. هر کدام از این مدل گیربکس ها عیب ها و مزیت های خودشان را دارند، اما در مجموع می توان گفت که گیربکس JHQ بسیار گیربکس بهتری است.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر جلوبندی رنو ال نود

تعمیر گیربکس اتومات ال 90

اما شما که به دنبال تعمیر گیربکس ال نود در تهران یا حتی تعمیر گیربکس اتومات ا 90 هستید، باید کمی هم در مورد مدل و نوع گیربکس به کار رفته در ال ۹۰ بدانید. گیربکس اتوماتیکی که در ال ۹۰ به کار رفته از نوع Al4 است که یک گیربکس عرضی پنج دنده‌ای است. چهار دنده آن برای حرکت به جلو و یک دنده آن برای حرکت به عقب است. گیربکس‌ Al4، در بین گیربکس‌های موجود در ایران از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار است. گیربکس رنو ال 90 که میتوان در صورت خرابی، با پرداخت هزینه تعمیر گیربکس ال نود در مرکز معتبری مثل تعمیرگاه ایران ریپیر تعویض و یا تعمیر کرد.

تعمیر گیربکس تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

هزینه تعمیر گیربکس ال نود

امید است مباحث عنوان شده در طی بحث تعمیر گیربکس ال نود در تهران مثل تعمیر گیربکس ال نود در تهران، انواع گیربکس ال نود، تعمیر گیربکس ال 90 دنده ای، تعمیر گیربکس اتومات ال 90، هزینه تعمیر گیربکس ال نود و... برای شما کاربردی بوده باشند. در نهایت این را باید خدمت شما عزیزان بیان کرد که یک مرکز تعمیر گیربکس ال نود در تهران خوب، تعمیرگاهی است که تمامی نیز های خودروی رنوی شما را تامین کند، به طوری که قادر باشد سرویس های دوره ای خودرو شما را انجام دهد،

قطعات مصرفی خودرو را در زمان مورد نیاز عوض کند، تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 یا تعمیر گیربکس دنده ای ال 90 را انجام دهد، خودروی شما را عیب یابی کند و این عیب هارا رفع کند و در کل تمامی اعمال تعمیرات بخش های برقی، جلوبندی، موتوری و... خودروی شما را انجام دهد. خوشبختانه مجموعه تعمیرگاه تخصصی ایران ریپیر با متشکل بودن از کادری مجرب از تعمیرکاران و متخصصین خودرو های وارداتی، آماده است تا تعمیرگاه رنو ال نود شما باشد و تمامی نیاز های خودروی شما، مثل تعمیر گیربکس ال نود در تهران را برطرف کند.

سوالات متداول

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای رنو می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه رنو تهران تبدیل شود

در ابتدا می بایست نوع خودرو شما و ایراد وارد شده مشخص باشد. جهت دریافت هزینه تعمیر گیربکس رنو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اورجینال می باشد.

جهت دریافت هزینه تعمیر ال نود با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعویض گیربکس L90

یکی از بدترین خرابی هایی که ممکن است برای خودرو شما ایجاد شود مرخص شدن گیربکس است که در نتیجه مجبور به تعویض آن هستید. در بسیاری از مواقع این تعویض به دلیل تضادفات صورت می گیرد و گاها در صورتی که سرویس دوره ای خودرو خود را به طور منظم انجام ندهید عمر گیربکس خودرو کاهش یافته و شما مجبور به تعویض گیربکس L90 خود خواهید شد. برای تعویض گیربکس می بایست به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید چرا که تمامی قطعات لازم بایستی اصل باشد و یا اینکه توسط یک متخصص تایید شده باشند.

شما می توانید برای تعویض گیربکس ال 90 خود به مجموعه ایران رنو که یکی از معتبرترین تعمیرگاه های رنو در تهران می باشد مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

دلایل خرابی گیربکس ال90

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خرابی گیربکس ال۹۰ می شود، که به چند مورد اصلی آن اشاره میشود.

  1. دلیل به درستی استفاده نکردن از گیربکس اتوماتیک ال۹۰
  2. حمل با به وسیله گیربکس اتوماتیک ال۹۰
  3. به تعویق انداخت تعویض روغن گیربکس
  4. در صورت ایجاد مشکل در گیربکس تعمیر آن را عقب نیدازیم چون ممکن است دچار آسیب بیشتری شود که در نهایت هزینه بیشتری را باید جهت تعمیر و یا تعویض گیربکس اتومات ال۹۰ دهید.

شما می توانید برای عیب یابی و تعمیر کیربکس اتومات خودرو خود به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه نمایید و بعد از بازدید و تست پارامترهای فشار روغن گیربکس با دستگاه دیاگ ایرد گیربکس خودروتان تشخیص و رفع کنیم.

تعمیر گیربکس ال 90

تعمیر گیربکس ال 90

علائم خرابی گیربکس دنده ای ال 90

گیربکس دنده دستی ال۹۰ یکسری علائمی دارد که در اینجا به چند مورد اشاره می‌شود که راننده خودرو نیز می‌تواند متوجه این علائم بشود.

  1. قفل‌کردن ناگهانی دنده
  2. تو دنده شما صدایی شبیه صدای زوزه می‌شنوید
  3. در هنگام تعویض دنده با صدای بدی دنده تعویض می‌شود …

شما می‌توانید برای عیب‌یابی و تعمیر گیربکس دنده دستی خودرو ال۹۰ خود به تعمیرگاه ایران رنو واقع در تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10 مراجعه نمایید و بعد از تشخیص و عیب‌یابی گیربکس خودرو شما هزینه تعمیر آن خدمتتان اعلام می‌گردد.

تعمیر گیربکس ال 90 در نمایندگی ال نود

در صورتی که گیربکس خودرویتان به مشکل خورده است می بایست به نمایندگی معتبر خودرو مراجعه کنید تا در مورد نتیجه کار اطمینان داشته باشید. برای تعمیر گیربکس ال 90 در نمایندگی این خودرو می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

تعمیر گیربکس یک فرایند تخصصی است که در صورت کوچکترین اشتباه می تواند گیربکس شما را از کار بیندازد به همین دلیل مراجعه به یک تعمیرگاه معتبر و با تجربه جزو اولویت می باشد. برای دریافت نوبت و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09128896509 در ساعات کاری تماس بگیرید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
تماس با ایران رنو