یکی از مهم ترین خدمات تعمیرگاه تخصصی ایران رنو تعویض تسمه تایم ال نود با قطعات اصلی و اورجینال می باشد. در صورتی که دارای خودرو ال 90 می باشید و می خواهید تسمه تایم خودرو را عوض کنید بهتر است به تعمیرگاهی مراجعه کنید که در زمینه تعمیر خودروهای رنو دارای تجربه کافی باشند و از قطعات اورجینال آن ها اطمینان حاصل کنید. با تعمیرگاه تخصصی ال نود همراه ما باشید.

تعویض تسمه تایم ال نود یکی از خدمات تعمیرگاه تخصصی ال نود  محسوب می شود. وظیفه تسمه تایم در خودرو این است که سرعت گردش میل سوپاپ را با میل لنگ هماهنگ کند. هماهنگی این دو عمل سبب می شود تا احتراق در سیلندر خودرو به راحتی و به بهترین نحو انجام شود. همان طور که می دانید و در مطالب گذشته نیز اشاره کردیم عدم احتراق کامل یکی از نشانه ها و دلایل خرابی سرسیلندر ال نود به شمار می رود. به همین دلیل توصیه می کنیم تعویض تسمه تایم ال نود در زمان مناسبی انجام شود.

تعویض تسمه تایم ال نود در تهران

توصیه می کنیم تسمه تایم را از شرکت های معتبر و شناخته شده تهیه کنید. متاسفانه قطعات چینی به وفور در بازار ایران یافت می شوند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. این موضوع سبب می شود که نه تنها عمر این قطعات کم باشد بلکه سلامت سایر قطعات نیز تحت تاثیر قرار بگیرد. اما نکته ای که در این بخش باید به آن اشاره کرد این است که عمر مفید تسمه تایم ارتباط مستقیمی با نوع ماشین دارد. برخی از خودروها مانند ال نود دارای عمر بالاتری برای این قطعه می باشند. بهتر است هر 60 هزار کیلومتر یکبار تسمه تایم خودروی ال نود را تعویض کنید.

تعمیر گیربکس ال نود در تهران

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

زمان تعویض تسمه تایم ال نود

تسمه تایم ال نود جزو بخش هایی از خودرو است که می بایست در زمان مشخص تعویض شود. شرکت خودروسازی رنو فرانسه زمان تعویض تسمه تایم ال نود را هر 60 هزار کیلومتر تعیین کرده است. در صورتی که در کیاومتر تعیین شده تسمه تایم را تعویض نکنید احتمال پارگی تسمه تایم و خاموش شدن خودرو بسیار بالا می رود.

با تعویض تسمه تایم ال نود در زمان تعیین شده می توانید از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. بسیاری از عزیزان زمان تعویض را فراموش کرده و در نتیجه در موعد مقرر به تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمی کنند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو برای حل این مشکل تمهیداتی اندیشیده است. شما عزیزان با یکبار مراجعه و تعویض تسمه تایم ال نود خود می توانید زمان مراجعه بعدی را از طریق پیامک دریافت کنید.

iranautorepair

بهترین مرکز تعویض تسمه تایم ال نود در تهران

تعویض تسمه تایم ال نود

اجرت تعویض تسمه تایم ال نود

هر خدماتی در تعمیرگاه های تخصصی شامل اجرت و هزینه تعویض می باشد. تعویض تسمه تایم نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. در صورتی که اطلاعاتی در مورد هزینه تعویض تسمه تایم ال نود در تهران ندارید می توانید همین حالا با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. همچنین شما عزیزان برای دریافت اطلاعات و مشورت های لازم می توانید در ساعات کاری با متخصصین مجموعه ایران رنو در ارتباط باشید.

تعمیر تخصصی سرسیلندر ال نود

تعویض تسمه تایم ال نود با قطعات اورجینال

iranautorepair

صدای موتور بعد از تعویض تسمه تایم ال نود

از نکات مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در هنگام عوض کردن تسمه تایم باید شیارهایی که دارای میل سوپاپ است تکان نخورند و در حالتی افقی این شیارها قرار داشته باشند. باید تسمه تایم خودروی ال نود را همراه با مهره ای از غلتک که در این قسمت قرار دارد مقداری شل کنید و بعد از باز کردن غلتک تسمه تایم را از بخش مورد نظر جدا کنید.
در هنگام تعویض تسمه تایم ال نود توجه داشته باشید که آن را دقیقا در جای قبلی نصب کنید. اگر تعویض را جابجا انجام دهید قطعا باعث اختلال در عملکرد موتور خواهید شد.

تعمیر کولر ال نود در تهران
در انتخاب تسمه تایم دقت کنید. تسمه تایم باید اصل باشد. از خرید محصولات تقلبی اجتناب کنید. زیرا علاوه بر عمر کوتاه شاهد ایجاد اشکال در خودرو نیز خواهد شد. در این خصوصو می توانید از برچسب هایی که بر روی بسته بندی وجود دارد کمک بگیرید و با خواندن توضیحات درج شده بر روی آن از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید. همچنین تسمه تایم باید نو باشد. از خرید اجناس دست دوم امتناع کنید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو