تعمیرگاه تخصصی ال نود, وبلاگ

سرویس دوره ای ال 90

سرویس دوره ای ال 90
سرویس دوره ای ال 90

انجام سرویس دوره ای ال 90 در زمان های مشخص یکی از کارهایی است که شما حتما باید انجام دهید تا خودرویتان دچار مشکلات جدی نشود و آسیب هایی که هزینه های به طبع بسیار بیشتری دارند، دامن شما را نگیرند. سرویس دوره ای رنو ال 90 و در کل سرویس دوره ای خودرو های شامل موارد بسیار متنوع اما مهمی مثل سرویس دوره ای روغن، سرویس دوره ای شمع ها، سرویس دوره ای روغن هیدرولیک، سرویس دوره ای تسمه تایم و دینام و... می شود که در ادامه به طور مفصل و کاملی با آن ها آشنا خواهیم شد.

سرویس دوره ای ال 90

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد، سرویس دوره ای ال 90 یکی از مهم ترین خدماتی است که برای حفظ سلامت و عملکرد خودروی رنو ال نود لازم است. سرویس دوره ای رنو ال 90 شامل بررسی و تعویض قطعات مصرفی و مایعات خودرو است که در بازه های زمانی مشخص انجام می شود. یکسری از مهم ترین انواع سرویس دوره ای رنو ال 90 که برای انجام آن ها می توانید به تعمیرگاه رنو ال 90 در شمال تهران معتبری همچون ایران رنو مراجعه کنید را در زیر با هم می بینیم.

سرویس دوره ای روغن موتور ال 90

این سرویس یعنی سرویس دوره ای ال 90 برای روغن موتور برای تمیز نگه داشتن موتور و کاهش فرسایش قطعات آن ضروری است. روغن موتور و فیلتر روغن باید هر ۱۰ هزار کیلومتر یا ۶ ماه یک بار تعویض شوند. حجم روغن موتور با تعویض فیلتر روغن ۴٫۵ لیتر است.

سرویس دوره ای روغن گیربکس ال 90

سرویس دوره ای ال 90 برای روغن گیربکس برای افزایش عمر و کارایی گیربکس و جلوگیری از صدا و لرزش آن انجام می شود. روغن گیربکس باید هر ۴۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شود. حجم روغن گیربکس ۳ لیتر است.

سرویس دوره ای روغن ترمز ال 90

سرویس دوره ای ال 90 روغن ترمز برای حفظ قدرت ترمز و جلوگیری از افت فشار و نشت روغن ترمز انجام می شود. روغن ترمز باید هر ۲ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شود. حجم روغن ترمز ۵۰۰ سی سی یا ۰٫۵ لیتر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر جلوبندی ال 90

سرویس دوره ای روغن هیدرولیک فرمان ال 90

سرویس دوره ای ال 90 برای روغن هیدرولیک، برای حفظ راحتی و دقت فرمان و جلوگیری از صدا و نشت روغن هیدرولیک انجام می شود. روغن هیدرولیک فرمان باید هر ۴۰ هزار کیلومتر به همراه روغن گیربکس تعویض شود. حجم روغن هیدرولیک فرمان ۸۰۰ سی سی است.

سرویس دوره ای ال 90

سرویس دوره ای ال 90

سرویس دوره ای مایع خنک کننده موتور ال 90

سرویس دوره ای ال 90 مایع خننک کننده برای حفظ دمای مناسب موتور و جلوگیری از جوشیدن و یخ زدن آن انجام می شود. مایع خنک کننده موتور باید هر ۲ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شود. حجم مایع خنک کننده موتور ۴٫۵ لیتر است.

سرویس دوره ای شمع و وایر ال 90

سرویس دوره ای ال 90 شمع و وایر برای بهبود راندمان موتور و کاهش مصرف سوخت و آلاینده های محیط زیست انجام می شود. شمع و وایر ال 90 باید هر ۲۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شوند. شمع و وایر ال 90 اورجینال رنو برای این سرویس مناسب هستند. شمع ال 90 دارای چهار الکترود است و وایر ال 90 دارای روکش سیلیکونی است.

سرویس دوره ای تسمه تایم ال 90

سرویس دوره ای ال 90 تسمه تایم برای حفظ هماهنگی حرکت میل لنگ و میل سوپاپ و جلوگیری از خرابی موتور انجام می شود. تسمه تایم ال 90 باید هر ۶۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شود. تسمه تایم ال 90 اورجینال رنو برای این سرویس مناسب است.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیر موتور ال 90

سرویس دوره ای فیلتر های ال 90

سرویس دوره ای ال 90 فیلتر ها برای حفظ کیفیت هوای ورودی به موتور و کاهش مصرف سوخت و آلاینده های محیط زیست انجام می شود. فیلتر های ال 90 شامل فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و صافی بنزین هستند. فیلتر روغن باید هر ۱۰ هزار کیلومتر یا ۶ ماه یک بار به همراه روغن موتور تعویض شود. فیلتر هوا باید هر ۱۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شود. فیلتر کابین باید هر فصل یک بار تعویض شود. صافی بنزین باید زیر نظر مکانیک و با توصیه او تعویض شود.

سرویس دوره ای باتری ال 90

سرویس دوره ای ال 90 باتری برای حفظ عملکرد باتری و جلوگیری از افت شارژ و خرابی آن انجام می شود. باتری ال 90 باید هر ۵۰ هزار کیلومتر یا ۲ سال یک بار تعویض شود.

سرویس دوره ای رادیاتور ال 90

سرویس دوره ای ال 90 رادیات برای حفظ دمای مناسب موتور و جلوگیری از جوشیدن و یخ زدن آن انجام می شود. رادیات ال 90 باید هر ۲ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر یک بار بازدید و تمیز شود. همچنین مایع خنک کننده موتور باید هر ۲ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر یک بار تعویض شود.

سرویس دوره ای ال 90

سرویس دوره ای ال 90

دفترچه سرویس و نگهداری ال 90

در بحث سرویس دوره ای ال 90 این را هم باید بدانید که دفترچه سرویس و نگهداری ال 90 دفترچه راهنمایی است که شرکت رنو برای مشتریان خودروی تندر ۹۰ یا همان رنو ال 90 تهیه کرده است. در این دفترچه اطلاعات مفیدی در مورد ویژگی ها، تنظیمات، نگهداری، سرویس های دوره ای، گارانتی و ایمنی خودرو آمده است. این دفترچه به شما کمک می کند تا از خودروی خود بهتر استفاده کنید و عمر آن را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات در مورد زمان دقیق انجام سرویس دوره ای و اجرت انجام سرویس دوره ای رنو ال 90 بهتر است با شماره 09128896509 تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیر گیربکس ال 90

تعمیرگاه رنو ال 90 در شرق تهران

در نهایت اگر به دنبال جایی هستید که انواع سرویس دوره ای ال 90 را به بهترین شکل ممکن برای خودروی شما انجام دهد، به شما توصیه می شود که حتما سری هم به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران رنو که یک تعمیرگاه رنو ال 90 در شمال تهران هم می باشد بزنید. این تعمیرگاه یکی از معتبرترین و مجرب ترین تعمیرگاه های رنو ال 90 در شمال تهران است. تعمیرگاه ایران رنو چندین سال سابقه در تعمیرات خودروهای رنو دارد و با کادری متخصص و مجهز به ابزارهای پیشرفته خدماتی با کیفیت و سرعت بالا را به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای دریافت نوبت تماس بگیرید: 09128896509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *