دسته‌بندی نشده

تعمیر موتور رنو

تعمیر موتور رنو

تعمیر موتور رنو یکی از خدمات لازم و ضروری است که شمایی که صاحب خودروی رنویی هستید باید آن را در نظر داشته باشید تا اگر خدای ناکرده موتور خودروی رنویتان دچار مشکل شد برای تعمیر آن به یک مرکز تعمیر موتور رنو مراجعه نمایید. همانطور که مستحضر هستید موتور قلب هر خودرو و ماشین، و مهم ترین قسمت آن است که تولید انرژی لازم برای حرکت خودرو را تامین می کند، از همین رو در بحث نگهداری و مراقبت از آن باید نهایت توجه را به خرج دهید. در صورتی که صاحب یکی از خودرو های ساخت رنو هستید و یا به دنبال خرید یکی از آن ها هستید، در ادامه مقاله تعمیر موتور رنو هم همراه تعمیرگاه تخصصی رنو بمانید تا با موضوعاتی مثل تعمیر موتور رنو، تعمیر موتور ال نود، تعمیر موتور ال نود اتوماتیک، تعمیر موتور مگان، تعمیر موتور مگان 1600، تعمیر موتور مگان 2000، تعمیر موتور داستر، تعمیر موتور کولیوس، تعمیر موتور کپچر، تعمیر موتور ساندرو و... بهتر و بیشتر آشنا شوید.

تعمیر موتور رنو

بدون فوت وقت به سراغ بحث اصلی مقاله یعنی تعمیر موتور رنو می رویم و این کار را با صحبت درباره شرکت رنو آغاز می کنیم. شرکت رنو، به فرانسوی Renault یک شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین بیانکور، فرانسه قرار دارد. شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس‌واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

تعمیر موتور ال نود

اما یکی از خودرو هایی که می توان برای تعمیر موتور رنوی آن اقدام کرد، تعمیر موتور ال نود اتوماتیک یا دستی است. پیشرانه اين خودرو، پیشرانه مذکور موسوم به K4M است که  قادر به تولید 105 اسب بخار قدرت در دور موتور 5750rpm و گشتاور 140 نیوتن متر در دور موتور 3750rpm می باشد. در بازار کشورمان پیشرانه سری K را می‌توان بر روی محصولات مختلفی نظیر تندر 90، پارس تندر، ساندرو، رنو مگان و داستر مشاهده کرد. در این میان کلیه مدلهای تندر 90، ساندرو و رنو مگان 1600 به پیشرانه K4M مجهز هستند.

 تعمیر موتور ال نود اتوماتیک

در مورد تعمیر موتور ال نود اتوماتیک یا در کل تعمیر موتور رنو این را بدانید که موتور ال نود و به طور کلی پیشرانه‌های سری K از میانه‌های دهه 90 میلادی وارد خانواده پیشرانه‌های رنو شده و به عنوان جایگزین موتورهای سری f این شرکت مشغول به کار شدند. اولین مرتبه پیشرانه‌های سری K در رنو مگان به حجم 1600 سی‌سی مورد استفاده قرار گرفتند. موتور ال نود در سال 1998، پیشرانه K4M که نمونه 16 سوپاپ سری K7M محسوب می‌شد، برای اولین مرتبه در رنو لاگونا مورد بهره برداری قرار گرفت. شما عزیزان برای تعمیر گیربکس ال نود می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر موتور خودروهای رنو در تهران

تعمیر موتور مگان

در ابتدا برای کسب اطلاع در مورد تعمیر موتور رنو مگان یا همان تعمیر موتور مگان 1600 یا 2000 این را باید بدانید که مگان با دو موتور 6/1 لیتری و 2 لیتری به بازار عرضه شد که به ترتیب 115 و 132 اسب بخار تولید می‌کنند و برای آنها جعبه دنده دستی و اتوماتیک در دسترس بود. به طور کلی قطعات موتور مگان شامل دینام، تسمه، سوپاپ، شمع، پیستون، شاتون و … می باشد. در مورد خودروی مگان مشخصات موتور در هر تیپ و مدل متفاوت است و برای مدل های بالاتر، امکانات و قدرت آن بیشتر می شود.

 تعمیر موتور مگان ۱۶۰۰

همان طور که متوجه شدید، تعمیر موتور رنو مگان به دو صورت تعمیر موتور مگان 1600 و تعمیر موتور 2000 صورت می گیرد که در این بخش در مورد مدل 1600 آن صحبت خواهد شد. پیشرانه مگان 6/1 لیتری، اشتراکات زیادی با پیشرانه تندر 90 دارد و فقط به دلیل برخی تفاوت‌ها در برنامه پردازشگر مرکزی و زمان‌بندی سوپاپ و... اندکی قدرتمندتر ظاهر می‌شود. از مشخصات این موتور می توان به سیستم انتقال قدرت ۵ دنده دستی، ۴ سیلندر حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی، قدرت موتور ۱۱۵ اسب بخاری و... اشاره کرد. جهت تعمیر تخصصی گیربکس مگان با ما همراه باشید.

 تعمیر موتور مگان ۲۰۰۰

در بحث تعمیر موتور رنو مگان، تعمیر موتور ساندرو و تعمیر موتور مگان 2000 این را بدانید که مگانی که از پیشرانه 2000 سی سی بهره می‌برد که نسبت به موتور 1600 سی سی نسخه دنده‌ای قوی‌تر است. این پیشرانه حداکثر 136 اسب‌بخار قدرت و 191 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت در رنو مگان 2000 نیز به وسیله گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و از طریق چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. پیشرانه دو لیتری رنو مگان اتوماتیک بعدها در رنو فلوئنس نیز مورد استفاده قرار گرفت. موتور رنو مگان مصرف سوخت ترکیبی رنو مگان 2000 برابر با 7.8 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است که به نظر می‌رسد در دنیای واقعی، ارقام بزرگتری را تجربه کنید. شتاب صفر تا صد رسمی 9.4 ثانیه و حداکثر سرعت 210 کیلومتربرساعت از دیگر مشخصه‌های فنی رنو مگان 2000 هستند.

تعمیر گیربکس تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

تعمیر موتور ساندرو

به جز تعمیر موتور کولیوس، در مورد تعمیر موتور ساندرو یا همان تعمیر موتور رنو ساندرو این را بدانید که زیر کاپوت رنو ساندرو با همان پیشرانه K4M تندر روبرو میشویم که شاید از نظر اعداد و ارقام حرف خاصی در برابر رقبای توربو خود نداشته باشد اما نکته مثبت اینجاست که این پیشرانه برای سالهای طولانی در بازارمان حضور داشته و در شرایط خاص آب و هوایی و بنزین وطنی، مقاومت و بازدهی خوبی از خود نشان داده است. ضمناً این موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری 16 سوپاپ تنفس طبیعی، قادر است در بهترین حالت 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که برای وزن نه چندان سنگین ساندرو کافی به نظر می‌رسد. شتاب نمونه 5 سرعته دستی بنا به دلایلی از قبیل وجود یک دنده بیشتر و در نتیجه فاصله میان ضرائب کوتاه‌تر، همچنین پرت انژی کمتر و وزن اندکی سبک‌تر مقداری بهتر یعنی حدود 10.5 ثانیه (برای صفر تا صد کیلومتر در شرایط استاندارد) اعلام شده اما در عوض نسخه 4 سرعته اتومات علیرغم 1 ثانیه شتاب اولیه کندتر قادر است رفاه بیشتری در مسیرهای پرترافیک شهری به شما هدیه نماید.

 تعمیر موتور کولیوس

مشخصات پیشرانه هر دو مدل رنو کولیوس تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و نشان از ارائه مشابهی از قابلیت های فنی در هر دو خودرو دارد. به جز تعمیر موتور داستر، در مورد تعمیر موتور کولیوس یا همان تعمیر موتور رنو کولیوس این را بدانید که رنو کولیوس دارای یک موتور 5/2 لیتری چهار سیلندر با فیلتر هوای ساده است که 171 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این میزان نیرو را می توان از گیربکس CVT و دو دیفرانسیل به تمامی چرخ ها فرستاد. شتاب 0 تا 100 رنو کولیوس جدید در حدود 8/9 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت است. کراس اوور شهری فرانسوی نیز به طور متوسط 3/8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف خواهد داشت.

 تعمیر موتور داستر

این فرانسوی به یک موتور ۲۰۰۰ سی‌سی ۱۶ سوپاپ ۱۳۵ اسب بخاری مجهز شده است، که می‌تواند ۱۹۵ نیوتون متر گشتاور تولید شده را از طریق رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی به سطح جاده منتقل کند. تکنولوژی به روز و فرانسوی این موتور آن را تبدیل یه یک موتور پرقدرت، بهینه و کم استهلاک کرده‌است که در شهر و بیشتر از آن در سفرهای آفرود کاملا عملکرد قدرتمندانه‌ای از خود نشان می‌دهد. یکپارچگی طراحی و عملکرد موتور و گیربکس رنو داستر آن را تبدیل به هیولایی خفته کرده است. شما درست به مانند تعمیر موتور کپچر برای تعمیر موتور رنو داستر یا تعمیر جلوبندی رنو داستر می توانید به سایت مجموعه خودرویی حرفه ای تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه فرمایید.

 تعمیر موتور کپچر

در بحث تعمیر موتور رنو کپچر یا همان تعمیر موتور کپچر این را بدانید که این خودرو تنها با موتور ۱۲۰۰ وارد ایران شده که با شتاب و کشش بسیار خوبی برخوردار است و نیروی موتور به چرخهای جلو منتقل می‌شود که ۱۲۵ گرم CO2 و مصرف ۵٫۹ لیتر در سیکل ترکیبی تولید می‌کند. کپچر در سرعت‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد و به خوبی ارتعاش‌های حاصل از ناهمواری‌های جاده را جذب می‌کند. موتور رنو کپچر، گواهینامه تست ۸۰۰ هزار کیلومتر دوام و پایداری کارخانه سازنده را بر پیشانی خود دارد. رنو کپچر ۲۰۱۷ از یکی از جدیدترین موتورهای شرکت رنو به نام H5FT بهره می‌برد. این موتور ۱٫۲ لیتری توربو ۴ سیلندر خطی، به لطف بهره‌مندی از تکنولوژی توربو و همچنین VVT، از موتوری با چنین حجم کم ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور استخراج می‌کند. توربوشارژر کپچر از دور موتور ۲۰۰۰ دور دقیقه وارد عمل می‌شود و حداکثر توان آن از این دور، در دسترس است.

سوالات متداول

جهت دریافت هزینه تعمیر موتور مگان 1600 با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای رنو می باشد که توانسته در مدت کوتاهی با تکیه بر تجربه خود به یکی از بهترین های تعمیرگاه رنو تهران تبدیل شود

در ابتدا می بایست نوع خودرو شما و ایراد وارد شده مشخص باشد. جهت دریافت هزینه تعمیر موتور رنو با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت هزینه تعمیر موتور داستر با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تمامی قطعاتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو استفاده می شود اورجینال می باشد.

جهت دریافت هزینه تعمیر موتور خودرو  ال نود با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

تعمیر تخصصی موتور رنو در تهران

بد نیست در بحث تعمیر موتور رنو این را هم بدانید که سهام‌داران عمده شرکت رنو، در انتهای سال مالی ۲۰۱۱ عبارت اند از دولت فرانسه ۱۵٫۰۱٪ درصد، نیسان ۱۵٪ درصد، دایملر آ گ ۳٫۱۰٪ درصد، کارکنان ۳٫۰۶٪ درصد، شناور ۶۲٫۴۶٪ درصد.

اما منظور از تعمیر تعمیر اساسی موتور یا همان تعمیر موتور رنو، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور خودروی رنوی شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. مرکز تعمیر موتور رنو با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور خودروی رنوی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود. از جمله خدمات مرکز تعمیر موتور رنو می توان به تعمیر تخصصی موتور ال نود هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود.

موتور خودرو بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور خودروهای امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی، یاتاقان زدن، سوختن واشر سرسیلندر، ایراد کوئل، کار نکردن دینام، مشکل کاتالیزور، خام سوزی و … جزء تعمیرات موتور خودرو محسوب می شوند و در صورت بروز، مرکز تعمیر موتور رنوی تعمیرگاه تخصصی ایران می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد. در قسمت پایینی یکسری از مراحل تعمیر موتور رنو مثل تعمیر موتور ال نود را با هم می بینیم.

مرکز تعمیر موتور رنو در تهران

مرکز تعمیر موتور رنو در تهران

مرحله اول تعمير موتور این است که به یک مرکز تعمیر موتور رنوی معتبر در تهران معتبر مثل تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه کنید تا عیب خودرو، و دقیق تر عیب موتور خودروی شما مشخص شود.

بطور کلی مراحل تعمیر موتور رنو به این صورت است که کاپوت ماشین باز می شود، روغن موتور، آب رادیاتور، لوله های بنزین و بلوك سیلندر تخلیه می شوند و متخصصين اتصالات باتری را جدا می کنند.

 سپس در این مرحله از مراحل تعمیر موتور رنو بعد از تخلیه روغن موتور، شیلنگ های بالا و پایین رادیاتور و لوله های مربوط به بخاری و واتر پمپ از جا درآورده می شوند. همه سیم ها و اتصالات به تجهیزات مختلف ماشین باز می شوند. لوله مربوط به ورود بنزین را جدا کرده و آن را مسدود مي كنند.

 بعد از جدا کردن سیم مربوط به گاز انتهای لوله اگزوز را از منیفولد دود جدا می کنند و پیچ ها را باز می کنند. سپس متخصصین ایران رنو همه قطعات را به طور جداگانه بررسی می کنند که مشکل موتور از کجا نشات گرفته است. در آخر هم متخصصین تعمیرگاه تخصصی ایران مشکل موتور خودروی رنوی را برطرف میکنند، و تعمیر موتور رنو انجام می شود.

تعمیر تخصصی موتور رنو در تهران

در مقاله تعمیر موتور رنو سعی شد تا شما کمی با مسائلی مثل تعمیر موتور رنو، تعمیر موتور ال نود، تعمیر موتور ال نود اتوماتیک، تعمیر موتور مگان، تعمیر موتور مگان 1600، تعمیر موتور مگان 2000، تعمیر موتور داستر، تعمیر موتور کولیوس، تعمیر موتور کپچر، تعمیر موتور ساندرو و... بیشتر آشنا شوید، تا در صورتی که خدای ناکرده مشکلی برای موتور خودروی رنویتان پیش آمد بتوانید تشخیص دهید که مشکل از کجاست و برای تعمیر و رفع آن اقدام کنید.

پیشنهاد نهایی که به شما می شود اما، این است که در صورتی که صاحب خودرو های ساخت شرکت رنو مثل، رنو ال 90، رنو تالیسمان، رنو ساندرو، رنو مگان و… هستید و اگر که هر گونه مشکل اعم از تعمیر موتور رنو و...، به تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه کنید. تعمیرگاه تخصصی ایران با دارا بودن کادری متشکل از مجرب و با تجربه ترین تعمیرکاران حوزه ی خودرو های وارداتی آماده است، تا علاوه بر انجام خدمات نگهداری مثل سرویس های دوره ای، تمامی عیوب خودروی وارداتی شما را هم شناسایی و رفع نماید و خودروی شما را به سالم ترین شکل ممکن به شما باز گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *