مرکز تخصصی تعمیر موتور ساندرو در تهران

یکی از مهم ترین بخش های خودرو که به آن قلب خوذرو نیز گفته می شود موتور آن می باشد. از کار افتادن موتور برابر است با حرکت نکردن خودرو و در نتیجه ممکن است هزینه های بسیار زیادی را برای صاحب خودرو تراشیده باشد. اگر دارای خودرو ساندرو هستید در این مقاله با ما همراه باشید. می خواهیم به صورت مفصل در مورد دلایل خرابی موتور ساندرو صحبت کنیم و بهترین مرکز تعمیر موتور ساندرو و استپ وی را به شما معرفی کنیم. با تعمیرگاه تخصصی ساندرو همراه باشید.

تعمیر موتور ساندرو

موتور خودرو وظفیه تولید نیرو و قدرت اولیه مورد نیاز برای حرکت خودرو را بر عهده دارد. روش کار موتور خودروهای مختلف باهم متفاوت است و به همین سبب هر برندی دارای تعمیرکار متخصص به خود را دارد. این تفاوت با حد زیادی به سوخت خودرو وابسته است. برخی برای به حرکت در آمدن به نیروی الکتریکی نیاز دارند و برخی دیگر از بنزین برای احتراق داخلی استفاده می کنند. در صورتی که دارای خودرو ساندرو هستید و نیاز به تعمیر موتور ساندرو دارید با iranautorepair همراه باشید.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

دلایل خرابی موتور ساندرو چیست؟

گاها صاحب خودرو با تکرار برخی از اعمال باعث خرابی موتور خودرو می شود. اعمالی که می بایست از تکرار آن جلوگیری کرد تا موتور ساندرو طول عمر بیشتری داشته باشد. برخی از این دلایل به شرح زیر می باشد:

استارت نامناسب

قبل از چرخاندن کلید استارت، تجهیزات جانبی مثل ضبط، کولر یا برف ‌پاک ‌کن را خاموش کنید، در غیر این صورت موتور خودرو را دچار فرسودگی زود هنگام می‌کنید. با خاموش بودن این وسایل، فشار کمی هنگام استارت زدن به موتور وارد می‌شود.

دور موتور بالا

وقتی دور موتور بالا می رود، موتور باید سوخت بیشتری را به سیلندر ها پمپ کند ، و موجب افزایش ضربات به اجزای موتور را دارد و موجب خرابی موتور می شود.

کم یا زیاد بودن روغن موتور

وقتی روغن خودرو کم باشد یا زیاد باشد فشار بیشتری به موتور وارد شده و سبب خرابی آن می شود.

عدم تعویض به موقع روغن موتور

به خصوص تعویض روغن موتور باید سر وقت انجام شود تا سبب آسیب به موتور خودرو نشود. تمامی اطلاعات لازم در مورد تعویض روغن موتور ساندرو در مقاله مربوطه نوشته شده است با کلیک بر روی آن اطلاعات لازم را بدست آورید.

عدم تعویض به موقع دنده

تعویض نکردن به موقع دنده به خصوص در سرعت بالا و دور بالای موتور بسیار مخرب و آسیب زننده به موتور خودرو می باشد

iranautorepair

بهترین مرکز تعمیر موتور ساندرو در تهران

تعمیر موتور ساندرو

تعمیر تخصصی موتور ساندرو

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط تعمیرگاه تخصصی رنو ارائه می شود تعمیر موتور می باشد. این مجموعه به صورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیر خودروهای رنو فعالیت می کند که ساندرو و استپ وی نیز یکی از آن ها می باشد. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با کادری مجرب و متعهد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای تعمیر تخصصی موتور ساندرو با ما همراه باشید.

نشانه های خرابی موتور ساندرو

بوی سوختگی از موتور: گاها وجود بوی سوختگی در موتور خودرو عادی می باشد ولی وقتی بوی سوختگی وارد کابین شود ممکن است برای موتور خودرو خطر ساز باشد و موجب آسیب به آن شود ، پس وقتی چنین بویی به مشامتان رسید سریعا به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

روشن شدن چراغ چک: روشن ماندن چراغ چک پس از روشن کردن خودرو ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از این دلایل وجود مشکل در موتور خودرو است. اگر چراغ چک خودروی شما روشن شد، ولی دلیل آن را پیدا نکردید، به تعمیرگاهی معتبر مانند تعمیرگاه تخصصی رنو تهران مراجعه کنید.

کم توانی موتور هنگام گاز دادن: وقتی گاز می دهید ولی موتور نسبت به میزان گاز کم توان است، ناشی از سوخت رسانی ضعیف به خودرو است. این قضیه را جدی گرفته و سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید.

لرزش بدنه خودرو: لرزش بدنه خودرو که رخ دهد باید تعمیرگاه متخصص مراجعه کرد تا عیب یابی صورت گیرد.

 

تعمیر موتور تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

هزینه تعمیر موتور ساندرو

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای مراجعه کنندگان به تعمیرگاه پیش می آید این است که هزینه تعمیر و یا سرویس دوره ای ساندرو چقدر است؟ در صورتی که قبلا مراجعه کرده باشید می دانید که اجرت تعمیر مطابق با نرخ اتحدایه تعیین شده می باشد و قیمت قطعات تعویضی وابسته به قیمت روز در بازار است. در حالت کلی برای تعمیر موتور ساندرو خود می توانید به بهترین تعمیرگاه رنو یعنی ایران رنو مراجعه کنید و مشکل خودرو را حل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تعمیر موتور ساندرو با شماره 09128896509 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. شما عزیزان برای سرویس موتور نیز می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. سرویس موتور و دیگر بخش های خودرو باعث می شود طول عمر خودرو افزایش پیدا کند و خرابی زیادی  به بار نیاید.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو