سرویس دوره ای ساندرو شامل چه مواردی است؟ بهترین تعمیرگاه که سرویس دوره ای رنو ساندرو را به طور کامل انجام می دهد کجاست؟ اگر دارای خودرو ساندرو باشید حتما می دانید که هر چند وقت یکبار برای سرویس این خودرو می بایست به تعمیرگاه ساندرو مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. در این مقاله می خواهیم شما را با خدماتی که طی این فرایند دریافت می کنید و هزینه حدودی آن آشنا کنیم. با تعمیرگاه تخصصی رنو همراه باشید.

سرویس دوره ای ساندرو

تمامی افرادی که دارای خودرو می باشند در مورد معنی و مفهوم سرویس دوره ای اطلاعات کاملی دارند و می دانند که موثرترین و مهم ترین راه برای جلوگیری از خرابی و افزایش طول عمر خودرو سرویس دوره ای منظم می باشد. در این مقاله هدف سرویس دوره ای خودروهای رنو می باشد. ساندرو استپ وی یکی از خودروهای محبوب در ایران می باشد که بسیاری از ایرانیان این خودرو را دارند. یکی از بهترین تعمیرگاه هایی که در  زمینه تعمیر و سرویس خودروهای رنو فعالیت می کند ایران رنو می باشد که می توانید برای سرویس دوره ای ساندرو به این مجموعه مراجعه کنید.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

خدمات سرویس دوره ای ساندرو

  • بازدید سیستم خنک کننده موتور
  • بازدید تسمه دینام و کولر
  • تعویض تسمه تایم ساندرو
  • تنظیم سیم کلاچ
  • بازدید ترمز و سطح روغن ترمز
  • بازدید باک بنزین، لوله ها و اتصالات
  • بازدید سیستم فرمان هیدرولیک
  • بازدید لاستیک ها
  • بازدید باتری و اتصالات
  • بازدید سیستم های الکتریکی
  • تعویض فیلتر روغن و تعویض روغن موتور ساندرو

جدول زیر زمان تعویض برخی از قطعات خودرو را نمایش داده است. در صورتی که دارای خودرو ساندرو هستید و نیاز به دریافت خدمات سرویس دوره ای ساندرو می باشید می توانید همین حالا با شماره 09128896509 https://iranautorepair.com/ تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی ساندرو در تهران

شمع هاهر 60 هزار کیلومتر
فیلتر هواهر 2 سرویس یک بار یا هر سال
تسمه دینام و پولی هاهر 60 هزار کیلومتر یا 4 سال
تسمه تایمینگ و پولی هاهر 60 هزار کیلومتر یا 4 سال
فیلتر بنزینهر 120 هزار کیلومتر
روغن ترمز (DOT4) و مایع خنک کننده موتورهر 60 هزار کیلومتر یا 2 سال
بازدید و تمیز کردن سیستم تهویه مطبوعهر 2 سال یک بار
بازدید سیال خنک کننده سیستم تهویه مطبوع و در صورت لزوم اضافه کردن آنهر 3 سال یک بار
بازدید وضعیت و گردگیری روی لنت ترمزهای عثبهر 60 هزار کیلومتر
نکته 1: تعویض فیلترهای داخل باک بنزین دارای زمان بندی مشخصی نیست.
نکته 2: در بعضی از موتورها، هنگام انجام این سرویس پولی های دارای ضربه گیر باید تعویض شوند.

 

iranautorepair

بهترین مرکز سرویس دوره ای ساندرو استپ وی در تهران

سرویس دوره ای ساندرو استپ وی

هزینه سرویس دوره ای ساندرو

عمومی ترین سوال در مورد سرویس خودرو استپ وی و ساندرو این این که هزینه سرویس دوره ای ساندرو چقدر است. همانطور که در بخش پیشین مشاهده کردید سرویس خودرو شامل بخش های مختلفی است که می بایست مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز  تعویض و یا تعمیر شود. بنابراین نمی توان به صورت کلی در مورد هزینه و اجرت سرویس ساندرو صحبت کرد چرا که ابتدا می بایست ایرادات خودرو شما مشخص شود و سپس یک براورد کلی هزینه صورت بگیرد.

تعمیرگاه تخصصی مگان

سرویس دوره ای استپ وی در تهران

تمامی افرادی که دارای خودرو می باشند معنی و مفهوم سرویس دوره ای را به خوبی می دانند. انجام این سرویس یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای جلوگیری از خرابی و بیشتر شدن عمر قطعات اصلی خودرو می باشد. همانطور که انسان به چکاب نیاز دارد خودرو نیز برای اطمینان از سالم بودن به سرویس دوره ای نیازمند است.

در صورتی که در تهران و شرق تهران هستید و می خواهید برای خودرو ساندرو خود اقدام به سرویس دوره ای کنید می توانید به یکی از تعمیرگاه های تخصصی رنو در این شهر مراجعه کنید. یکی از بهترین تعمیرگاه ها که در زمینه تعمیر و سرویس دوره ای رنو ساندرو سرآمد می باشد و به دلیل کیفیت کاری بسیار محبوب شده است، ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید

سرویس دوره ای تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو