وبلاگ

تعویض روغن موتور ساندرو اتومات و دستی با روغن اورجینال در تهران را با ایران اتوریپیر تجربه کنید. زمان تعویض روغن موتور کی است؟ بهترین روغن موتوری که برای ساندرو می توان استفاده کرد کدام برند است؟ هزینه تعویض روغن موتور استپ وی چقدر است؟ این ها سوالاتی است که مالکین خودروهای ساندرو و استپ وی می پرسند. در این مقاله می خواهیم به سوالات شما در زمینه تعویض روغن موتور پاسخ دهیم. با بهترین تعمیرگاه تخصصی ساندرو همراه باشید.

تعویض  روغن موتور ساندرو در تهران

روغن موتور خودرو می بایست هر چند وقت یکبار تعویض شود چرا که پس از مدتی کیفیت خود را از دست داده و باعث خرابی قطعات خودرو خواهد شد. ظرفیت روغن موتور ساندرو 5 لیتر با فیلتر است و بدون فیلتر در حدود 4.5 لیتر می باشد. از مهم ترین مسائل در مورد تعویض روغن موتور، کیفیت آن می باشد که پیش از موعد نباید خراب شود.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

تعویض روغن موتور ساندرو اتومات

یکی از مهم ترین مسائل تعویض روغن موتور برای خودروهای اتومات می باشد. بسیاری از تعمیرکاران عمومی این تعویض روغن را به صورت دستی انجام می دهند که باعث می شود مقداری از روغن سوخته درون خودرو باقی بماند که به مرور زمان مشکل ساز خواهد شد. اما تعویض روغن در ایران رنو با استفاده از دستگاه صورت می گیرد و تمامی روغن سوخته خارج می شود.

ساندرو دارای مدل های متنوعی است که از انواع مدل های آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • ساندرو معمولی گیربکس دستی
  • ساندرو معمولی گیربکس اتوماتیک
  • ساندرو استپ وی گیربکس دستی
  • ساندرو استپ وی گیربکس اتوماتیک
  • رنوساندرو معمولی یا B90

برای تعویض روغن ساندرو اتومات با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت روغن می توانید به ایران رنو مراجعه کنید و خدمات خود را دریافت کنید.

زمان تعویض روغن موتور ساندرو

بهترین زمان برای تعویض روغن گیربکس اتومات ساندرو و استپ وی هر  ۵۰  هزار کیلومتر می‌باشد اگر هم زودتر تعویض شود اشکالی ندارد اتفاقا خیلی هم خوب می‌باشد چون دیرتر دچار خرابی می‌شود شما می‌توانید برای تعویض روغن موتور ساندرو و استپ وی به مرکز تعمیرات تخصصی رنو مراجعه کنید.

 

iranautorepair

بهترین مرکز تعویض روغن موتور ساندرو در تهران

تعویض روغن موتور ساندرو استپ وی

هزینه تعویض روغن موتور ساندرو

هزینه تعویض روغن موتور ساندرو با توجه به قیمت روز روغن تعیین می شود. اما اجرت تعویض یک مقدار ثابت می باشد که با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می گردد. برای  دریافت قیمت روز تعویض روغن با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

بهترین روغن موتور ایرانی برای ساندرو

با توجه به تحریم ها روغن اصلی مورد نیاز وارد بازار ایران نمی شود. اما طبق تجربه ایران رنو و بررسی کیفیت روغن موتورهای موجود در بازار بهترین روغن موتور ایرانی الف می باشد که می توانید برای تعویض روغن موتور آن را در نظر داشته باشید.

تعویض فیلتر روغن ساندرو

یکی از مهم ترین قطعاتی که به هنگام تعویض روغن موتور ساندرو عوض می شود فیلتر روغن می باشد. علاوه بر این در تعمیرگاه تخصصی رنو فیلتر هوا، فیلتر کابین نیز چک می شود و در صورت نیاز با اطلاع صاحب خودرو تعویض می گردد. فیلتر روغن در مسیر ورودی روغن قرار گرفته و تمام ذرات ناخالصی ها را جذب می کند. بنابراین باید درهر دوره تعویض روغن، فیلتر روغن نیز می بایست تعویض شود.

روغن موتور مناسب ساندرو دنده ای

خودروهای خارجی نسبت به روغن مورد استفاده حساس می باشند و کیفیت روغن در درجه اهمیت بالایی قرار دارد. بای جلوگیری از بروز هزینه های اضافی لازم است که از یک روغن درجه یک استفاده کنید. پیشنهاد می شود از روغن های نیمه سنتتیک و یا تمام سنتتیک از برندهای ادینول، کاسترول و یا الف استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند.

تعمیر تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو