وبلاگ

بهترین مرکز تعویض تسمه تایم ساندرو با قطعات اورجینال کجاست؟ زمان تعویض تسمه تایم کی است؟ اگر دارای خودرو ساندرو باشید حتما این سوالات برای شما هم پیش آمده است. خودرو این روزها به یک سرمایه تبدیل شده است و نگهداری از آن بسیار مهم است. مهم ترین نکته برای اینکه بتوانید یک خودرو سرحال با طول عمر بالا داشته باشید این است که حتما سرویس دوره ای آن را به موقع انجام دهید و نسبت به خرابی های جزئی نیز بی توجه نباشید چرا که تبدیل به یک خرابی بزرگ می شوند.

تعویض تسمه تایم ساندرو یکی از مهم ترین اقداماتی است که می بایست در زمان تعیین شده انجام شود چرا که بی توجهی به آن می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. برای بررسی زمان و هزینه تعویض تسمه تایم ساندرو با تعمیرگاه تخصصی ساندرو در تهران همراه ما باشید.

تعویض تسمه تایم ساندرو در تهران

تسمه تایم دقیقا مابین میل تعادل و میل سوپاپ قرار دارد. وظیفه اصلی این قطعه، زمانبندی ترتیب اجرای چرخه چهار مرحله‌ای احتراق داخلیست. به بیانی دیگر، یکی از مراحل مهم به حرکت درآمدن خودرو، مرحله احتراق است که درون موتور انجام می‌شود. این عمل طی چهار مرحله انجام می‌شود که مدیریت ترتیب انجام آنها بر عهده تسمه تایم است.

در مورد خودروهای خارجی مهم ترین نکته این است که از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه خودرو استفاده کنید تا خودرو دچار خرابی زود هنگام نشود. برای رعایت این موضوع می بایست به تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه کنید. یکی از بهترین تعمیرگاه ها در زمینه تعمیر خودروهای رنو ایران رنو می باشد که می توانید با خیال آسوده به این مجموعه مراجعه کنید.

جهت ثبت سفارش کلیک کنید

زمان تعویض تسمه تایم ساندرو

تسمه تایم ساندرو کی تعویض شود؟ تسمه تایم هر خودرو باید در زمان تعیین شده توسط کمپانی سازنده آن تعیین شود. زمان که کمپانی رنو برای ساندرو در نظر گرفته، حدودا ۶۴۰۰۰ کیلومتر است. این زمان بیان می‌کند که تسمه تایم خودروی شما آسیب دیده و اگر تعویض نشود مشکلات جدی خودروی شما را تهدید می‌کند. به بیانی دیگر، پس از گذشت چهار سال از عمر تسمه تایم، باید آن را تعویض کنید.

البته نوع تیسمه تایمی که استفاده می شود در این طول عمر دخیل می باشد. سعی کنید با کیفیت ترین تسمه تایم را برای خودرو خود استفاده کنید تا بدون کوچکترین نگرانی از خودرو بهره مند شوید. تسمه تایم ساندرو در تعمیرگاه تخصصی ساندرو قابل تعویض می باشد که این مجموعه دارای محصولات اورجینال از کمپانی رنو می باشد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر: تعمیر تخصصی گیربکس ساندرو

هزینه تعویض تسمه تایم ساندرو

یکی از مهم ترین مباحث در زمان انجام هر کاری، خرید هر محصولی، یا استفاده از هر خدماتی، هزینه آن کار، محصول یا خدمات می باشد. در مورد تعویض و جایگزینی تسمه تایم خودرو ها هم این داستان وجود دارد، و تعویض تسمه تایمینگ خودروی فرانسوی رنو ساندرو هم از این قاعده مستثنی نیست.

در مورد هزینه تعویض تسمه تایم ساندرو باید گفت که این قضیه به دلیل این که قیمت ها در کشور ما ایران از ثبات برخوردار نیستند و دائما در حال تغییر هستند، نمی توان میزان مشخصی را برای آن اعلام کرد و برای اطلاع از هزینه ای که شمایی که صاحب خودروی فرانسوی رنو ساندرو هستید، باید برای تعویض تسمه تایم خودرویتان بپردازید، بهتر است که سری به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بزنید.

iranautorepair

بهترین مرکز تعویض تسمه تایم رنو در تهران

تعویض تسمه تایم ساندرو

نکات مهم در مورد تعویض تسمه تایم ساندرو

برای افزایش عمر مفید تسمه تایم خودروی خود لازم است این موارد را مد نظر بگیرید:

  1. هرگز با دور بالای موتور رانندگی نکنید. زیرا دور بالا نه تنها برای تسمه تایم مشکل به وجود آورده و منجر به پارگی آن می‌شود، بلکه به کل برای موتور مضر بوده و به قطعات داخلی آن صدمه وارد می‌کند.
  2. هنگام عبور از دست انداز‌ها و سطوح نا‌هموار، بسیار محتاط عمل کنید. در این صورت، نه تنها به سیلندر و سوپاپ‌ها آسیب نمی‌رسد بلکه تسمه تایم نیز از جای خود خارج نمی‌شود.
  3.  هنگام بازبینی تسمه تایم، حتما بولبیرینگ‌ها را نیز بازبینی کنید.
  4. انجام کار‌هایی همچون تعویض تسمه تایم، به علت دستکاری قطعاتی همچون میل سوپاپ، بسیار حساس و پیچیده است. بنابر این اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه را ندارید، از دستکاری این قطعات به طور شخصی اکیدا خودداری نمایید.
  5. هزینه تعویض تسمه تایم ساندرو مبلغی معادل ۴۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان تخمین زده شده است اما این مبلغ با توجه به نوع تسمه تایم و حق الزحمه تعمیرکار کمی متغیر است. توجه کنید که بهترین مارک تسمه تایم موجود در بازار، مارک کانتیننتال است که در سال ۱۹۷۱ توسط یک کمپانی در آلمان تولید شد.

بهترین تعمیرگاه برای تعویض تسمه تایم 

اگر دارای خودرو ساندرو استپ وی باشید حتما به دنبال بهترین تعمیرگاه برای خودرو خود خواهید بود. برای تعویض تسمه تایم ساندرو و یا استپ وی مجموعه ایران رنو را به شما معرفی می کنیم که این مجموعه به صورت تخصصی صرفا بر روی خودروهای رنو فعالیت می کند. برای دریافت نوبت و یا دریافت مشاوره از تعمیرگاه تخصصی رنو می توانید در ساعات کاری با شماره 09128896509 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

تعمیر تمامی خودروهای رنو در تهران تحت نظر متخصصین باتجربه

iranautorepair

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو