تعمیرگاه تخصصی ال نود, وبلاگ

تعمیر بخاری ال 90 در تهران تضمینی و فوری

تعمیر بخاری ال 90
تعمیر بخاری ال 90

فصل سرما از راه رسیده و کم کم هوا سرد می شود، به همین خاطر در صورتی که صاحب ال 90 هستید، زمان آن رسیده است که برای تعمیر بخاری ال 90 اقدام نمایید. بخاری یک از آپشن ها و بخش های رفاهی است که تقریبا در تمامی خودرو های مدرن خارجی و حتی اکثریت مدل های نه چندان با کیفیت خارجی وجود دارد. رادیاتور بخاری همان طور که مشخص است نقش تامین گرمایش اتاق خودرو و سرنشینان را بر عهده دارد. اگر که احساس می کنید بخاری خودرویتان به خوبی کار نمی کند و دلیل گرم نکردن بخاری ال نود را نمی دانید، در ادامه هم صفحه را ترک نکنید.

تعمیر بخاری ال 90

رادیاتور بخاری ال 90 مهم ترین بخش از اجزای سیستم گرمایش خودرو است که با استفاده از آب گرم موتور، فضای داخل کابین را گرم می‌کند. رادیاتور بخاری ال 90 در زیر داشبورد خودرو قرار دارد و دارای یک فن، یک پنل کنترل و دو شلنگ ورودی و خروجی آب است. اگر که احساس می کنید به تعمیر بخاری ال 90 نیاز دارید، می توانید با مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی رنو ال نود شرق کاربلدی همچون ایران رنو که از نحوه تعویض رادیاتور بخاری ال 90 مطلع است، این کار را انجام دهید. تعمیر بخاری رنو ال 90 ممکن است به دلیل نشتی، کثیفی، سوختگی یا شکستگی بخشی از رادیاتور یا فن لازم باشد.

بیشتر بخوانید: سرویس دوره ای ال 90 در تهران

تعمیر بخاری ال 90

تعمیر بخاری ال 90

دلیل گرم نکردن بخاری ال نود

به طور کلی در بحث تعمیر بخاری ال 90 باید گفت که دلیل گرم نکردن بخاری ال نود ممکن است به چندین عامل، همچون علائم خرابی رادیاتور بخاری ال 90 بستگی داشته باشد. اولین دلیل ممکن خرابی ترموستات موتور باشد که باعث می‌شود آب گرم به رادیاتور بخاری نرسد، دومین دلیل ممکن است کثیفی یا گرفتگی رادیاتور بخاری باشد که باعث می‌شود آب گرم در آن جریان نداشته باشد، سومین دلیل ممکن است خرابی مقاومت بخاری باشد که باعث می‌شود فن بخاری در سرعت‌های مختلف کار نکند، چهارمین دلیل هم ممکن است شکستگی پروانه موتور بخاری باشد که باعث می‌شود هوای گرم به داخل کابین منتقل نشود.

علائم خرابی رادیاتور بخاری ال 90

علائم خرابی رادیاتور بخاری ال 90 که شما را مجبور به تعمیر بخاری ال 90 و یا استفاده از نحوه تعویض رادیاتور بخاری ال 90 می کیند، ممکن است مواردی مثل نشت آب در زیر پا، احساس بوی ضد یخ در داخل خودرو، کم کردن آب رادیاتور، بخار کردن زیاد شیشه‌ها در زمستان، رسوب بست رادیاتور بخاری و... باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر جلوبندی ال 90 در تهران

نحوه تعویض رادیاتور بخاری ال 90

نحوه تعویض رادیاتور بخاری ال  که 90 که در روند تعمیر بخاری ال 90 و تعمیر شیر بخاری ال 90 ممکن است لازم شود، به شرح زیر است. دانستن این موضوع برای شمایی که مکانیک نیستید و اطلاعات کاملی درباره خودرو ندارید بسیار لازم است، زیرا هنگامی که برای تعمیر خودرویتان به یک تعمیرگاه مراجعه کنید، بهتر خواهید توانست به روند انجام کار تعمیر بخاری ال نود نظار کنید.

ابتدا باید داشبورد خودرو را باز کرده و رادیاتور بخاری را از جای خود جدا کنید.

سپس باید شلنگ‌های ورودی و خروجی آب را از رادیاتور بخاری جدا کنید.

بعد باید رادیاتور بخاری قدیمی را بردارید و رادیاتور بخاری جدید را جایگزین کنید.

در آخر باید شلنگ‌های آب را به رادیاتور بخاری متصل کنید و داشبورد خودرو را ببندید.

تعمیر شیر بخاری ال 90

شیر بخاری ال 90 یک قطعه کوچک است که در قسمت بالای رادیاتور بخاری قرار دارد و کنترل جریان آب گرم به رادیاتور را بر عهده دارد. اگر شیر بخاری خراب شود، ممکن است باعث شود آب گرم به رادیاتور نرسد و بخاری گرم نکند. تعمیر شیر بخاری ال 90 مثل تعمیر بخاری ال 90 نیست و یک کار ساده است که می‌توانید خودتان انجام دهید یا بهتر است که به یک تعمیرگاه معتبر برای انجام آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی برق ال 90

تعویض فن بخاری ال نود

تعویض فن بخاری ال نود یک کاری است مثل تعمیر بخاری ال 90 که برای بهبود عملکرد بخاری و افزایش گرمای داخل کابین خودرو می‌توانید انجام دهید. فن بخاری ال نود یک قطعه کوچک است که در پشت رادیاتور بخاری قرار دارد و با دمیدن هوا روی رادیاتور، گرمای آن را به داخل کابین منتقل می‌کند. اگر فن بخاری ال نود خراب شده یا صدای زیادی از خود ساطع می‌کند، می‌توانید آن را با یک فن جدید جایگزین کنید.

تعویض فن بخاری ال نود

تعویض فن بخاری ال نود

تعویض لوله بخاری ال 90

تعویض لوله بخاری ال 90 هم که می تواند یکی از مراحل تعمیر بخاری ال 90 باشد، یک کاری است که برای رفع مشکل نشتی آب یا گرفتگی لوله‌های بخاری می‌توانید انجام دهید. لوله‌های بخاری ال 90 دو عدد شلنگ هستند که از موتور به رادیاتور بخاری متصل می‌شوند و آب گرم را به رادیاتور بخاری انتقال می‌دهند. اگر لوله‌های بخاری ال 90 شکسته یا مسدود شده باشند، می‌توانید آن‌ها را با دو شلنگ جدید جایگزین کنید.

اجرت تعویض رادیاتور بخاری ال 90

اجرت تعویض رادیاتور بخاری ال 90 یک هزینه‌ای است که برای تعویض قطعه‌ای که گرمای آب را به هوا منتقل می‌کند و به کابین خودرو می‌فرستد، یا برای همان تعمیر بخاری ال 90 پرداخت می‌شود. رادیاتور بخاری ال 90 یک قطعه‌ی حساس است که در صورت خرابی یا نشتی آب می‌تواند باعث کاهش گرمای داخل خودرو و آسیب به موتور شود. اگر که به دنبال این هستید که از میزان دقیق اجرت تعمیر بخاری ال 90 و یا اجرت تعویض رادیاتور بخاری ال 90 مطلع شوید، می توانید با شماره 0912889650 تماس بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی رنو ال نود شرق

تعمیرگاه تخصصی رنو ال نود شرق یک مرکز تعمیراتی است که به تعمیر و نگهداری خودروهای گروه رنو، به ویژه مدل ال 90، مشهور است. ایران رنو با کادر فنی مجرب و ابزارهای مدرن، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برخی از خدمات این تعمیرگاه عبارتند از تعمیر بخاری ال 90، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی، تعویض تسمه تایم و دینام، تعمیر سرسیلندر، تعمیر جلوبندی، تعویض لنت و دیسک و صفحه، تعویض رادیاتور بخاری، دیاگ اصلی رنو، تعویض روغن و فیلترها و سرویس دوره‌ای و... . ایران رنو از قطعات اصلی رنو استفاده می‌کند و قیمت‌های منصفانه و مقرون به صرفه‌ای را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد.

 

برای دریافت نوبت تماس بگیرید: 09128896509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *