تعمیرگاه تخصصی ال نود, وبلاگ

نمایندگی ال 90 در تهران 09128896509

نمایندگی ال 90 در تهران
نمایندگی ال 90 در تهران

اگر که صاحب خودروی ال 90 هستید، بهتر است که یک نمایندگی ال 90 در تهران را بشناسید تا در زمانی که نیاز پیدا کردید کاری اعم از تعمیرات و یا کار های نگهداری را بر روی خودرویتان انجام دهید، بدانید که باید به کجا مراجعه کنید. یکی از مهم ترین موضوعات در مورد خودرو ها، این است که همواره حواستان باید به سلامت آن باشد و مراقب باشید تا اگر زمانی احساس کردید نیاز به تعمیر و یا سرویس دوره ای دارد، برای انجام آن اقدام کنید تا از تراشیده شدن هزینه های سنگین جلوگیری کنید. در ادامه بحث هم همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های تعمیرگاه خوب ال 90 آشنا شوید.

نمایندگی ال 90 در تهران

تندر۹۰ با نام اصلی داچیا لوگان، خودرویی است که در ایران توسط شرکت رنو پارس که کنسرسیومی از شرکتهای ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو، برای تولید تندر ۹۰ و ساندرو تشکیل شده‌ بود، تولید ميشد. نسل اول این خودرو از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ تولید شد. نسل دوم از اوایل سال ۲۰۱۳ آغاز به تولید نمود. خانواده رنو ال 90 يا همان داچیا لوگان كه میتوانید برای تعمیر و نگهداری آن به نمایندگی ال 90 در تهران ایران رنو مراجعه کنید، یکی از معدود خانواده خودروهای ارزان قیمت در سطح جهان است. تا کنون مدل‌های عرضه شده از این خانواده در کشور ایران شامل نسل اول لوگان سدان، نسل اول ساندرو ساده و استپ وی و داچیا داستر یا رنو داستر به عنوان مدل کراس اور است. یکسری از مهم ترین وِیژگی ها و خدمات نمایندگی ال 90 در تهران خوب را به ترتیب در زیر می بینیم.

بیشتر بخوانید: سرویس دوره ای ال 90 در تهران

نمایندگی ال 90 شمال تهران انواع خدمات تخصصی و فوری را برای خودروی تندر 90 ارائه می‌دهند. خدماتی که باید متنوع باشند تا تمامی نیاز های خودرویی شما و ال 90 تان را برآورده کنند. خدمات تعمیرگاه ال 90 شرق تهران معتبر و حرفه ای چون ایران رنو بسیار متنوع هستند و از تعویض روغن ال 90 گرفته تا تعمیر موتور ال 90 را انجام می دهد.  یکسری از خدمات تعمیرگال ال 90 شرق تهران را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

نمایندگی ال 90 در تهران

نمایندگی ال 90 در تهران

نمایندگی برق ال 90 در تهران

تعمیر برق ال 90 که از خدمات مکانیک خوب ال 90 شاغل در نمایندگی ال 90 در تهران تهران است، به معنی بازدید و تعویض تجهیزاتی است که وظیفه تولید، توزیع، ذخیره و مصرف برق در خودرو را بر عهده دارند. برق خودرو نقش بسیار مهمی در روشن شدن و حرکت خودرو، ایجاد شعله ور شدن سوخت در موتور، راه‌اندازی کامپیوتر و آپشن‌های خودرو دارد. خرابی برق ال ۹۰ می‌تواند باعث شود خودرو روشن نشود، آمپر بالا برود، کولر عملکرد ضعیف داشته باشد، صدای سوت مانند از خودرو شنیده شود و غیره.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی برق ال 90

نمایندگی تعمیر موتور ال 90 در تهران

موتور ال 90 یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1598 سی‌سی است که 105 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور از نوع K4M شناخته می‌شود و در بسیاری از خودروهای رنو و داچیا استفاده می‌شود. برای تعمیر موتور ال 90 در نمایندگی ال 90 در تهران، درست مثل تعمیر گیربکس ال 90، باید به موارد مختلفی توجه کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی موتور ال 90

نمایندگی ال 90 شمال تهران

یکسری از خصیصه هایی که یک نمایندگی ال 90 در تهران یا همان نمایندگی ال 90 شمال تهران باید آن ها را به شما مشتریان شان ارائه بدهند هم در بخش زیرین این پاراگراف گردآوری شده اند.

خوش قول بودن: مکانیک های یک نمایندگی ال 90 در تهران خوب همیشه روی حرف و قولی که با صاحب خودرو داده می ماند و تلاش میکند که بد قول نشود. یا اگر به هر دلیلی به زمان مورد نظر نمی رسد، با صاحب خودرو تماس گرفته و  موضوع را اطلاع می دهد تا صاحب خودرو به تعمیرگاه مراجعه نکند. البته تاخیر یک روزه برای کارهای سنگین و یا چند ساعته برای کار های سبک یک عمر طبیعی است و باید صاحب ماشین این موضوع را بپذیرد..

رعایت ایمنی و استفاده از ابزار مناسب: تعمیرکاران یک نمایندگی ال 90 در تهران خوب ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کنید و از ابزار تخصصی و صحیح استفاده نمائید.

توانایی تشخیص سریع مشکل: در شرایط اقتصادی سختی که در ان قرار داریم مکانیک نباید به مدتی طولانی خودرو خود را در تعمیرگاه به بهانه تشخیص عیب قرار دهد. پس توانایی تشخیص درست و سریع مشکل خودرو اهمیت بسیاری دارد و مکانیک نمایندگی ال 90 در تهران باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، عیب خودرو را تشخیص دهد.

مکانیک خوب ال 90 در تهران

تخصص های یک مکانیک خوب ال 90 ، یا ویژگی های یک مکانیک نمایندگی ال 90 در تهران خوب که را در پایین این بخش با هم مشاهده می کنیم.

یک مکانیک ال 90 خوب دانش کافی در مورد ساختار، عملکرد و نحوه تعمیر قطعات مختلف خودروی ال نود. این تخصص به تعمیرکار کمک می‌کند تا بتواند مشکلات را به درستی شناسایی و رفع کند.

تسلط بر استفاده از دستگاه‌های عیب‌یابی و تنظیم خودروی ال 90. این تخصص به تعمیرکار کمک می‌کند تا بتواند خودرو را با دقت و سرعت بررسی و تنظیم کند.

آشنایی با استانداردها و روش‌های تعمیر و نگهداری خودروی ال نود. این تخصص به تعمیرکار شاغل در تعمیرگاه رنو ال نود در تهران کمک می‌کند تا بتواند خودرو را با رعایت اصول فنی و ایمنی تعمیر و نگهداری کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی گیربکس ال 90

مکانیک خوب ال 90 در تهران

مکانیک خوب ال 90 در تهران

نمایندگی ال نود شرق تهران

یک نمایندگی ال 90 در تهران یا همان تعمیرگاه ال نود در تهران خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.

دارای تیم متخصص و مجرب باشد که دانش فنی و تجربه کافی در تعمیر و نگهداری خودروی تندر 90 داشته باشند.

دارای دستگاه‌های مدرن و پیشرفته باشد که بتوانند عیب یابی دقیق و تنظیم موتور را انجام دهند.

دارای قیمت مناسب و رقابتی باشد که با کیفیت خدمات خود همخوانی داشته باشد.

دارای گارانتی معتبر و مشخص باشد که در صورت بروز مشکل یا نارضایتی مشتری، مسئولیت پذیر باشد.

تنمایندگی ال 90 غرب تهران

خوشبختانه مجموعه تعمیرگاه تخصصی ایران رنو که نمایندگی ال 90 در تهران را هم دارد، و یک تعمیرگاه تخصصی ال 90 شرق تهران هم محسوب می شود، با متشکل بودن از کادری مجرب از تعمیرکاران و متخصصین خودرو های رنو، آماده است تا تعمیرگاه تخصصی ال 90 شما باشد و تمامی نیاز های خودروی ال نود شما را برطرف کند.

ادرس نمایندگی ال 90 شرق تهران

نمایندگی ال 90 در تهران یا همان تعمیرگاه ایران رنو در تهرانپارس واقع شده است، به همین خاطر یک تعمیرگاه رنوی ایده آل برای شما محسوب می شود. بهتر است با شماره تعمیرگاه ال نود شرق تهران و آدرس ایران رنو هم آشنا باشید. آدرس تعمیرگاه ایران رنو به شرح زیر است.

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10.

شماره نمایندگی ال نود شرق تهران

حال که آدرس نمایندگی ال 90 در تهران را دارید، بد نیست که شماره تعمیرگاه تخصصی ایران رنو را هم داشته باشید. برای برقراری ارتباط با ایران رنو می توانید با شماره 09128896509 تماس حاصل کنید.

برای دریافت نوبت تماس بگیرید: 09128896509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *